به گزارش پارس به نقل از تسنیم، پیام صادقیان در مورد بازی ایران و کویت گفت: « تجربه خوبی بود، کویت با ترکیب اصلی به ایران آمده و تیم خوبی هم بود. با اینکه فرصت کمی برای تمرین داشتیم اما به خوبی با هم هماهنگ شدیم. خوشحالم که توانستم در اولین تجربه ملی جواب اعتماد کی روش را بدهم. »

وی ادامه داد: « بازیکنان جوانی که مقابل کویت به میدان رفتند نشان دادند می توانند جایگزین خوب و مطمئنی برای بازیکنان اصلی باشند و خیال کی روش را از این بابت راحت کردند. »

هافبک تیم ملی تصریح کرد: « با صحبت هایی که کی روش بین ۲ نیمه انجام داد و ترفندهای خاص او توانستیم بازی حساب شده تری را به نمایش بگذاریم. بازیکنان در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند و بازی تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند. »

صادقیان درباره بازی خشن بازیکنان کویت که بارها موجب مصدومیت بازیکنان ایران شد، تاکید کرد: « مثل همیشه من یکی از بازیکنانی بودم که چندین بار از سوی بازیکنان کویت مصدوم شدم. کویتی ها وقتی دریبل می خوردند من را می زدند، البته دیگر به این مسائل عادت کرده ام، فقط امیدوارم طوری روی من خطا کنند که ناقص نشوم. »

وی در مورد درگیری که بین او، رحمانی و بازیکنان کویت پیش آمد، گفت: « وقتی دیدم ۶ بازیکن کویت دور بازیکن ما را گرفتند ناراحت شدم، بالاخره من روی رفیق و هم تیمی ام غیرت دارم و اجازه نمی دهم ۶ نفر او را دوره کنند. من از دوست و هم تیمی ام دفاع کردم و کار بدی انجام ندادم. »

صادقیان در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در لیست نهایی مسافران جام جهانی باشد، عنوان کرد: « آرزوی هر بازیکنی است در جام جهانی بازی کند و من هم از این قضیه مستثنی نیستم، به حاطر همین تمام تلاشم را انجام می دهد تا در لیست نهایی جام جهانی باشم. »