به گزارش پارس نیوز، 

 دکتر غلامرضا رفیعی وکیل بین المللی فوتبال گفت: خوشبختانه پیگیری و رسیدگی به پرونده شکایت خونه به خونه بابل در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران با اقتدار، بیطرفی و استقلال کمیته اخلاق بصورت کاملا محرمانه و بی وقفه ادامه دارد.

وکیل بین المللی فوتبال در این خصوص اظهار داشت: باشگاه خونه به خونه با بازی های جوانمردانه در لیگ و صعود به دیدار فینال جام حذفی موجب مباهات فوتبال استان شده است. مردم شریف بابل اطمینان داشته باشند در دفاع از حقوق شان و تعقیب کسانی که متهم به تبانی هستند ذره ای کوتاهی نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم طی روزهای آینده و بزودی با تکمیل تحقیقات که زیر نظر ریاست محترم کمیته اخلاق در حال انجام است، تکلیف کسانی که متهم به تبانی موثر در نتیجه مسابقات هستند توسط کمیته محترم اخلاق روشن گردد.

دکتر رفیعی در پایان گفت: ایکاش مسابقات لیگ یک و دو نیز در برنامه نود همانند مسابقات لیگ برتر مورد تحلیل و بررسی هفتگی قرار می گرفت تا از دامنه و میزان شائبه تبانی در فوتبال لیگ و دو کاسته می شد. امیدوارم سازمان صدا و سیما به دنبال ورژن های مشابه برنامه نود برای لیگهای یک و دو کشور نیز باشد تا با گسترش نظارت رسانه ای و عامه مردم، شاهد اشاعه بیشتر فوتبال پاک در لیگهای یک و دو باشیم.

انتهای پیام/