به گزارش پارس نیوز، 

در پایان بازیهای رفت از مراحل یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هافبک ۲۵ ساله کاوازاکی فرونتال با متوسط ۱۰۰ پاس در هر بازی پر کار ترین هافبک این دوره از مسابقات است. این بازیکن ۱۷۰ سانتی و ۲۵ ساله ۴ بار در لیگ قهرمانان آسیا برای تیمش به میدان رفته و با متوسط ۱۰۰ پاس در هر بازی پرکارترین و پاسورترین بازیکن این دوره از مسابقات است. دقت پاس این بازیکن ۸۷ درصد است و به طور متوسط ۸ پاس کلیدی در هر بازی برای دیگر بازیکنان تیمش ارسال کرده است.

ادواردو نتو دیگر بازیکن این تیم ژاپنی با متوسط ۸۷ پاس در هر بازی و دقت ۸۷ درصد در پاس دومین هافبک پر کار این مسابقات است. وی نیز در ۴ بازی برای تیمش به میدان رفته و این آمار را در این ۴ بازی از خود به جای گذاشته است.

مهدی کیانی را باید پرپاس ترین بازیکن ایرانی در آسیا دانست. کاپیتان تیم تراکتورسازی که ۶ بار در این مسابقات برای تیمش به میدان رفت با متوسط ۷۶ پاس در هر بازی و دقت ۸۴ درصدی بهترین بازیکن ایرانی در این آیتم در آسیا است. کیانی ششمین بازیکن پر پاس آسیا محسوب می شود.

امید ابراهیمی که در ۵ بازی آسیایی تیمش شرکت کرد با متوسط ۷۰ پاس در هر بازی و دقت ۸۶ درصد چهاردهمین بازیکن برتر آسیا و دومین بازیکن برتر ایرانی در آسیا محسوب می شود.