به گزارش پارس نیوز، 

او در چشم به‌ هم ‌زدنی توانست به اوج برسد و حالا یکی از امیدهای اصلی هواداران به حساب می‌آید. ابراهیمی در این باره حرف می‌زند و همچنین به لقبی که هواداران برایش انتخاب کرده‌اند واکنش نشان می‌دهد.

* امید نیم‌فصل دوم چه پیشرفت چشمگیری داشته‌ای. شفر هم که شدیداً از تو راضی است و چند بار در مصاحبه‌هایش از تو تعریف کرده.

آقای شفر که واقعاً به من لطف دارد. من سعی کرده‌ام وظایفی که بر عهده‌ام بوده در زمین بازی انجام دهم. همیشه تلاش کرده‌ام به ‌نحو ‌احسن کارم را انجام دهم و برای موفقیت تیم، بهترین عملکرد را داشته باشم. خب نیم‌فصل دوم انتظار این بود که استقلال بتواند دوباره نتایج خوبی در لیگ برتر و همین‌طور آسیا و جام‌حذفی به دست بیاورد. خیلی خوشحالم این کار انجام شد و الان هواداران راضی هستند. توانستیم با بازی‌های خوب و آن انسجام تیمی و یکدلی، در این راه موفق باشیم. نتایجی که در آسیا و داخل ایران به دست‌ آورده‌ایم گویای این مسئله است. ما در لیگ قهرمانان گروه خیلی سختی داشتیم ولی صعود کردیم. به فینال جام‌حذفی هم رفتیم. من در این مدت تلاش کردم بهترین عملکرد را داشته باشم. خدا را شکر می‌کنم بالاخره انتظاری که از امید ابراهیمی می‌رفت را برآورده کردم.

* هواداران هم به تو می‌گویند فرمانده استقلال.

حس خیلی قشنگی دارم وقتی هواداران با این لقب من را صدا می‌کنند. خیلی حس خوبی است ولی وظیفه من را سنگین می‌کند. وقتی هوادار چنین شعاری می‌دهد یعنی باید بهترین عملکرد را در زمین مسابقه داشته باشم. حالا می‌دانم که باید هر روز بهتر و بهتر باشیم.

* حالا این فرمانده می‌خواهد تمدید کند یا نه؟

به امید خدا. دوست نداشتم الان درباره این مسئله حرف بزنم. واقعاً بازی‌های سختی داریم و شرایط حساس است. دوست دارم فقط به بازی‌های پیش‌رو فکر کنم و تمرکزم روی این مسئله باشد ولی تا الان با باشگاه صحبتی برای تمدید نکرده‌ایم. به موقع در این باره حرف می‌زنیم و ان‌شا‌ءا... هرچه قسمت بود همان اتفاق می‌افتد.

* بعضی هواداران استقلال می‌گویند اگر لیگ چند هفته بیشتر ادامه پیدا می‌کرد پرسپولیس قهرمان نمی‌شد و استقلال و ذوب می‌توانستند خطرساز باشند.

شرایط تیم ما الان واقعاً خوب شده. شاید اگر بازی‌های بیشتری داشتیم، به موفقیت‌های بیشتری می‌رسیدیم. ما در طول فصل در بعضی بازی‌ها نتایج لازم را به دست نیاوردیم. یکسری اشتباهات داشتیم که باعث شد امتیاز از دست دهیم. از آن طرف پرسپولیس بازی‌هایش را می‌برد و امتیاز جمع می‌کرد. این اتفاقات شرایط را سخت کرد ولی الان خدا را شکر حال تیم خوب است. این شرایط حفظ شود ان‌شا‌ءا... می‌توانیم سال بعد از اعتبار باشگاه دفاع کنیم.

* هواداران می‌گویند سال بعد دیگر وقت قهرمانی استقلال است.

همیشه سعی کرده‌ایم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا هواداران خوشحال شوند. ان‌شا‌ءا... در اولین قدم فینال جام‌حذفی را می‌بریم و قهرمانی را تقدیم این هواداران عزیز و دوست‌داشتنی می‌کنیم. فصل بعد هم با تمام قدرت به مسابقات می‌رویم و ان‌شا‌ءا... بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

* در بازی پیکان هم گل مهمی زدی. درباره آن گل حرفی داری؟

بالاخره ما می‌جنگیم تا رتبه بهتری در لیگ به دست بیاوریم. در بازی پیکان هم واقعاً شرایط سخت بود. داریوش (شجاعیان) از زمین بازی اخراج شد. 20 دقیقه تحت فشار بودیم و باید بیشتر تلاش می‌کردیم. سعی کردم در آن لحظات به تیم کمک کنم. خدا را شکر در دقایق پایانی توانستم جلو بروم تا آن اتفاق خوب بیفتد و توپ جلویم قرار بگیرد تا آن ضربه را بزنم و گل شود.

* آن گل را به چه کسی تقدیم کردی؟

به همسرم. شادی گلم این بود که حلقه‌ام را بوسیدم و در واقع این به معنای آن بود که گل را به همسرم تقدیم کرده‌ام.

* امید به نظر می‌رسد رابطه شفر با شما فراتر از رابطه مربی و بازیکن است. مثل دوست هستید. در این باره حرف می‌زنی؟

شفر مربی باتجربه‌ای است. او کارکشته است. در کشورهای مختلف کار کرده و تجربه زیادی دارد. شفر آدم فوق‌‌العاده مهربان و خوبی است. همیشه سعی کرده رابطه نزدیکی با بازیکنان داشته باشد. مطمئناً در تیم همه دوستش دارند. این رابطه صمیمی باعث شده تا بچه‌ها برای موفقیت تیم حتی تلاش‌شان را بیشتر کنند و بتوانند برای تیم بهتر و اثرگذارتر بازی کنند. شاید اگر رابطه جور دیگری بود این اتفاقات مثبت نمی‌‌افتاد و شرایط سخت‌تر می‌شد.