به گزارش پارس نیوز، 

نادر باقری در مورد اولین تمرین تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس، گفت: ما بازی‌هایمان را کردیم و باز نشسته شدیم اما مهم این بود که توانستیم همبازی‌هایمان را ببینیم و تجدید خاطر کنیم. علی پروین مسئولیت این تیم را دارد و قرار شد سرمربی مشخص شود و همیشه تمرینات برگزار شود تا این تیم شرایط خوبی پیدا کند.

وی در مورد شکست پرسپولیس مقابل الجزیره،‌عنوان کرد:‌ ما پرسپولیسی‌ها از این نوع بازی خوشمان نمی‌آید. الجزیره در بین تمامی تیم‌هایی که به این مرحله رسیده از همه ضعیف تر است. بازیکنان بسیار تدافعی و از روی ترس بازی کردند و متاسفانه شکست خوردیم. حریف روی بازی سوار بود و راحت برنده شد. ما به ترس خودمان باختیم.

باقری در مورد انتقاداتی که از علیرضا بیرانوند می‌شود، تصریح کرد: بیرانوند نباید آنقدر راحت گل بخورد. کسی که گلر تیم ملی است باید یک بازی برای تیمش در بیاورد. یک بازی روز بد دفاعان است و گلرها باید در این شرایط بتوانند حداقل یک بازی را برای تیمشان در بیاورند. حتما نباید سید جلال حسینی در زمین باشد که او گل نخورد. در حال حاضر او گلر تیم ملی و نفر اول کشور است باید یک بار بازی را برای تیم در بیاورد. تا به حال این اتفاق را ندیدم. بیرانوند خسته روحی و روانی شده است و دو سال است دائم در حال تمرین و بازی است.

وی افزود: یکی از مهمترین مسائل برای این عملکرد نداشتن یک گلر دوم خوب است. رادوشوویچ را به تیم آوردند و سالی 500-600 میلیون دریافتی دارد و یکی دو بازی هم به میدان نمی‌رود. آنطور که من شنیدم مثل اینکه او نسبت فامیلی هم با برانکو دارد. چرا فدراسیون به باشگاه‌ها اجازه داده چهار بازیکن خارجی داشته باشند؟. این مسئله برای تقویت تیم‌ها است اما ما در ایران برای جذب گلر خارجی که شرایط خوبی ندارد این موقعیت را از دست می‌دهیم و از این شرایط با جذب بازیکن خارجی استفاده می‌کنیم. این گلر و لوبانفی که یک نیم فصل به پرسپولیس آمد چه خروجی برای پرسپولیس داشتند؟ به غیر از این بوده که فقط پولی هزینه شد. برای بازیکن خارجی همه جور آپشنی هم می‌گذارند و بعد از صرف یک هزینه به کشور خود می‌روند. بیرانوند در پرسپولیس احساس امنیت می‌کند و دیگر خودش را از لحاظ روحی خیلی آماده نمی‌کند. ترکیب پرسپولیس مشخص است و اعضای تیم بی انگیزه شدند. بازیکنان فقط برای پاداش برد و گرفتن حقوقشان بازی می‌کنند.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در ادامه یادآور شد: دست برانکو برای مربیان رو شده است و بعد از سه سال مربیان تیم‌های دیگر کاملا پرسپولیس را آنالیز کردند. 

انتهای پیام/