به گزارش پارس نیوز، 

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت:خداراشکر در روز خوب چه داخل زمین و بیرون زمین بازی زیبایی دیدند. به رشید مظاهری تبریک می گویم که عملکرد خوبی داشت.

*شاخصه‌های هر دو تیم دروازه‌بانان بودند که عملکرد خوبی داشتند

وی گفت: واقعاً از رشید مظاهری تشکر می‌کنم که تیم ما را در نیمه اول نجات داد و با عکس‌العمل‌های خوبش باعث شد تا ذوب‌آهن گل نخورد. اگر استقلال به گل می‌رسید مطمئناً کار ما در بازی برگشت سخت می‌شد. اما نیمه دوم شرایط متفاوت بود و تیم ما خوب بازی کرد به نظرم شاخصه‌های هر دو تیم دروازه‌بانان بودند که عملکرد خوبی داشتند. رشید مظاهری بازی را برای ما برگرداند و ما توانستیم در دقایق پایانی پیروز شویم.

* در بازی‌های گذشته ذوب آهن تنها بود

قلعه‌نویی در ادامه گفت:‌ ما دو هدف داشتیم هدف اول این است که گلی دریافت نکنیم و هدف دوم برای ما کسب ۳ امتیاز بود. خدا را شکر توانستیم به اهداف‌مان برسیم این ۳ امتیاز مبارک هواداران ذوب‌آهن که در این بازی خیلی خوب حمایت کردند .همیشه ذوب‌آهن در بازی‌های گذشته تنها بوده و شاید ۵۰۰ هوادار به ورزشگاه می‌آمد اما امروز حمایت کردند و خوشحالم که توانستیم به پیروزی برسیم.

*شاید این بازی مقداری به خاطر حضور من حساس و احساسی بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه آیا تقابل او و استقلال به نوعی باعث ایجاد انگیزه برای وی شده بود، گفت: ما همه بازی‌ها را با انگیزه وارد زمین می‌شویم و همیشه به بازیکنانم می‌گویم باید آماده همه چیز باشیم. اگر هم آماری مثبت می‌شود به لطف خدا و اهل بیت است.هر روزی که به زمین تمرین می‌روم و یا بازی داریم با تمام قوا برای برد به میدان می‌رویم. شاید این بازی مقداری به خاطر حضور من حساس و احساسی بود. ولی ما باید به روزهای آینده فکر کنیم.

*تعویض‌های استقلال به نفع ذوب‌آهن شد

قلعه‌نویی تأکید کرد: من از خیلی از بازیکنانم ناراحت هستم که اصلاً در حد و اندازه خودشان نبودند و در نیمه اول باید ۵ یا ۶ تعویض می‌کردیم. خدا را شاکرم که ۳ امتیاز را گرفتیم و فکر می‌کنیم تعویض‌های استقلال به نفع ذوب‌آهن شد. آن جابه‌جایی‌ها که برای اضافه کردن آوراژ قدی استقلال صورت گرفت به نفع ما شد و به ما کمک کرد.

*ما خیلی از بازی‌ها را بدون حدادی‌فر را هم برده‌ایم

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تیمی مثل ذوب‌آهن با بودن یا نبودن حدادی‌فر اینقدر تغییر می‌کند، گفت: قاسم حدادی‌فر بازیکن بزرگی است و یک بازیکن وزنی محسوب می‌شود. ولی ما خیلی از بازی‌ها را بدون حدادی‌فر را هم برده‌ایم من بخشی از صحبت شما را قبول ندارم. زمانی که حدادی‌فر به زمین آمد در ابتدا روند خوبی نداشتیم اما از دقیقه ۳۰ به بعد او با شوتی که زد بازی را به جریان انداخت و رحمتی واکنش خیلی خوبی داشت.یکی دو بازیکن ما خیلی بد کار کردند ولی من اسمی از آنها نمی‌برم چون یک ۹۰ دقیقه دیگر هم داریم. یکی دو بازیکن که قرار بود عصای ما باشند نزدیک بود بلای جان ما شوند اما قبول دارم که اگر حدادی‌فر در روز ایده‌آلش باشد تیم ما هم روان‌تر بازی می‌کند.

*داوران کره و ژاپن اسیر جو نمی شوند

قلعه‌نویی در خصوص اعتراض شفر به داور و اینکه آیا از عملکرد داوری راضی است یا خیر، گفت:  داوری در بیشتر صحنه‌ها نزدیک بود و پنالتی هم که پنالتی بود معمولاً داوران ژاپنی و کره‌ای داوران بزرگی هستند و اسیر جو نمی‌شوند. در بیشتر صحنه‌ها نزدیک بود اگر کسی بخواهد معترض باشد به داور این ما هستیم که باید معترض باشیم.

وی در پایان در خصوص بگو مگویی که بین او و یک هوادار پشت نیمکت ذخیره به وجود آمد گفت: این چه سؤالی است که از من می‌پرسید؟ تیم برده و راجع‌به بازی بپرسید واقعاً جای اینجا جای این سؤال پرسیدن نیست! سؤالی ندارید من دیگر صحبتی ندارم.

انتهای پیام/