به گزارش پارس نیوز، 

آناهیتا شیرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد بسته شدن ساختمان و سالن انجمن دارت توسط مسئولان ورزشگاه شهید کشوری اظهار داشت: دی ماه سال گذشته قرارداد انجمن دارت برای داشتن سالن و ساختمان تمام شده بود و آنها از سال 60 تا 96 این مجموعه را در اختیار داشتند اما با وجود قرارداد هیچ اجاره‌ای پرداخت نمی‌کردند. بارها به آنها اخطار داده شد که اجاره بها و انشعاباتی که استفاده می‌کنند را پرداخت کنند اما توجهی نکردند. حدود 312 میلیون بدهی دارند که باید تسویه شود.

وی ادامه داد: این سالن درآمدزا است و انجمن دارت ماهی حدود 60 میلیون تومان از آنجا درآمد دارد و طبق قراردادی که با ما بسته بود باید در سال 31 میلیون تومان پرداخت می‌کردند که این کار را انجام نداند.

مدیر ورزشگاه شهید کشوری عنوان کرد: همچنین تخلفاتی هم در آن سالن صورت گرفته و بیشتر اوقات خانم‌ها و آقایان همزمان آنجا تمرین می‌کردند که ما اخطار دادیم اما توجیه آنها این بود که در رشته دارت آقایان و خانم‌ها می‌توانند با هم تمرین کنند. کریمی مدیر شرکت توسعه و تجهیز هم اعلام کرد که اگر اجاره‌ای پرداخت نمی‌کنند، باید آنجا را تخلیه کنند.

شیرودی ادامه داد: ما 20 اسفند سال گذشته به آنها نامه زدیم که بدون قرارداد نمی‌توانند سالن را در اختیار داشته باشند به هر حال ما یک مجموعه دولتی هستیم و باید درآمدها شفاف باشد و به اطلاع سازمان بازرسی برسد. بر این اساس نامه دیگری را 5 اردیبهشت ماه به انجمن دارت فرستادیم و اعلام کردیم تا روز 16 باید تخلیه کنند اما آنها می‌خواستند تشنج ایجاد کنند حتی درها را هم کنده بودند. ما گفتیم این مجموعه بسته می‌شود و شما کارها را از طریق اداری پیگیری کنید اما انجمن دارت می‌خواهند با شلوغ‌کاری کار را پیش ببرد.

وی اظهار داشت: ما باید همان دی ماه سال گذشته دستور تخلیه را صادر می‌کردیم اما گفتیم چون ورزشی هستند مدارا کردیم تا کار به اینجا نکشد اما وقتی توجهی صورت نگرفت به ناچار باید درب سالن را می‌بستیم. آنها زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی هستند و باید مکانی به آنها تعلق بگیرد، با زورگویی که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. در مورد بدهی و سایر موارد هم شرکت توسعه باید تصمیم بگیرد ما اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/