به گزارش پارس نیوز، 

پرویز مظلومی درباره خبر مذاکره اش با باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: این صحبت ها شایعه است. من هیچ حرفی با مسئولان نفت آبادان نزده ام و نمی دانم چه کسانی این موضوع را مطرح می کنند.

سرمربی پیشین استقلال افزود: این موضوع را الان و برای اولین بار می گویم که من سه ماه قبل از پایان لیگ با مسئولان استقلال خوزستان به توافق رسیدم. حتی بلیت سفر هم برای من فرستاده شد اما صلاح دیدم به اهواز نروم و عبدالله ویسی که زحمات زیادی برای استقلال خوزستان کشیده، به کارش ادامه دهد. البته قبل از پیوستن مرفاوی به استقلال خوزستان هم با من صحبت شد. من برنامه هایم را ارائه دادم اما بر سر چند موضوع به توافق نرسیدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل اصلی شما برای عدم توافق مسائل مالی بوده است، گفت: روی مسائل مالی، مشکلی وجود نداشت. چند موضوع بود که نتوانستیم بر سر آن به توافق برسیم و صلاح دیدم که قراردادم را با مسئولان استقلال خوزستان امضا نکنم.

سرمربی پیشین استقلال در خصوص دیدار روز دوشنبه استقلال برابر ذوب آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان گفت: یک دیدار سخت و نفس گیر را شاهد خواهیم بود. جای تأسف دارد که یکی از تیم های ایرانی به ناچار حذف می شود اما اعتقاد دارم بازی بسیار زیبا خواهد شد. استقلال شرایط بسیار خوبی را پیدا کرده و با روزهای ابتدایی لیگ تفاوت های زیادی دارد. هر تیمی که از لحاظ تاکتیکی و فنی عملکرد بهتری داشته باشد، مطمئناً برنده این دو دیدار خواهد بود.

مظلومی خاطرنشان کرد: امتیاز استقلال این است که دیدار برگشت در خانه و در تهران برگزار خواهد شد و استقلال می تواند با حمایت هوادارانش آن بازی نفس گیر را با برتری به پایان برساند.

سرمربی پیشین استقلال در خصوص شناخت امیر قلعه نویی از تیم سابقش گفت: قلعه نویی نشان داده که شناخت بسیار خوبی از استقلال دارد؛ او در بازی های رفت و برگشت لیگ، این را نشان داد و اعتقاد دارم شفر باید حواسش به این موضوع باشد و بازی را به سادگی واگذار نکند.

وی در خصوص تمدید دو ساله قرارداد شفر هم اظهار داشت: این بهترین کاری بود که باشگاه می توانست انجام دهد. باید از تجربیات این مربی حرفه ای استفاده کرد. شفر دست به جوان گرایی زد و با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان، استقلال می تواند در لیگ هجدهم و لیگ قهرمانان عملکرد قابل قبولی داشته باشد البته هواداران هم باید از این سرمربی حمایت کنند و او را تنها نگذارند.

سرمربی پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که اگر آبی پوشان، ذوب آهن را در دو بازی رفت و برگشت شکست دهند، می توانند به فینال لیگ قهرمانان راه یابند، اظهار داشت: کار بسیار سخت است اما مطمئنم با توجه به تغییراتی که به وجود می آید و حضور دو ساله شفر در استقلال، آبی پوشان می توانند پس از سالها جام قهرمانی را به بالای سر ببرند.