به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، منصور قنبرزاده درباره زمان ثبت قرارداد یحیی گل محمدی، سرمربی جدید این تیم اظهار کرد: قرارداد ما فعلا داخلی است، چون هنوز سازمان لیگ فرم قراردادها را آماده نکرده است. با وجود این که فصل نقل و انتقالات از ۲۱ اردیبهشت شروع شده است، هنوز فرم قراردادها به هیات های فوتبال ابلاغ نشده است.

وی همچنین گفت: با وجود این که هنوز قرارداد رسمی را با گل محمدی در هیات فوتبال ثبت نکرده ایم، اما طبق آیین نامه جدید نقل و انتقالات، قراردادهای داخلی کاملا معتبر هستند.

قنبرزاده با بیان این که قرارداد باشگاهش با گل محمدی یک ساله است، از جذب چهار بازیکن جدید خبر داد و گفت" کمال کامیایی نیا از شهرداری تبریز، رسول نویدکیا از نفت آبادان، امیری و بوحمدان از نفت مسجد سلیمان چهار بازیکن جدید ما هستند. گل محمدی هم نام سه بازیکن لیگ برتری را به ما داده که به زودی با آنها مذاکره می کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان علاقه ای به جذب بازیکن خارجی جدید ندارد: نه تنها برای فصل بعد، بازیکن خارجی جدید نمی گیریم بلکه سه بازیکن خارجی فعلی مان را هم دیگر نمی خواهیم. قصد داریم که دیگر بازیکن و مربی خارجی نگیریم.

وی در ادامه از پیشنهاد یک باشگاه هلندی به بازیکن تیمش خبر داد و گفت: اکنون سه پیشنهاد از سوی پرسپولیس، سپاهان و یک تیم هلندی برای به خدمت گرفتن یعقوب کریمی به دست ما رسیده که همه آنها را بررسی می کنیم و با هر کدام که نظر ما را بیشتر تامین کند، موافقت می کنیم. البته کریمی با ما قرارداد سه ساله دارد و ممکن است او را حفظ کنیم یا به صورت قرضی به باشگاه دیگری بدهیم.

قنبرزاده درباره بازیکنان خروجی تیمش هم گفت: پیش از حضور گل محمدی فهرستی از بازیکنان را با نظر ابراهیم زاده در نظر گرفتیم که خوشبختانه مورد قبول گل محمدی هم قرار گرفت. با این حال از جمع بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، سرمربی جدید چند نفر را نمی خواهد.

وی در پایان برای منصور ابراهیم زاده سرمربی فصل گذشته تیمش آرزوی موفقیت کرد.