به گزارش پارس نیوز، 

 مدتی است که کار ساخت فیلم «سونامی» با بازی بهرام رادان و مهرداد صدیقیان آغاز شده و فدراسیون تکواندو هم عوامل این فیلم را همراهی می کند.


بعد از هماهنگی کارگردان و تهیه این فیلم با رییس فدراسیون تکواندو، قرار شد این 2 بازیگر زیر نظر کوروش رجلی، قهرمان سابق تکواندوی آسیا به تمرین بپردازند تا بتوانند نقش خود در فیلم سونامی را به عنوان تکواندوکار به خوبی ایفا کنند.


این مربی تکواندو که در یکی، 2 ماه اخیر جلسات آموزشی زیادی را برای بهرام رادان و مهرداد صدیقیان برگزار کرده، در این باره "ورزش سه" می گوید: «ما 3 هفته قبل از عید نوروز تمرینات خود را آغاز کردیم و تا چند هفته دیگر هم تمریناتمان ادامه دارد. با اینکه استارت ساخت این کار خورده؛ اما هنوز بخش ورزشی آن فیلمبرداری نشده است. بهرام رادان و مهرداد صدیقیان هر روز بعد از فیلمبرداری سر تمرین می آیند و با هم کار می کنیم.


وی افزود: آموزش تکنیک های تکواندو و به ویژه ضربات پا خیلی سخت است. به کسی که تا به حال در تکواندو نبوده، خیلی سخت می شود در یک مدت کوتاه به صورت تخصصی تکواندو آموزش داد. البته خدا را شکر این 2 سوپراستار سینما از هوش بالایی برخوردار هستند و از نظر بدنی هم در وضعیت خوبی قرار دارند. وضعیت آنها با شیب ملایمی رو به رشد است؛ اگرچه هنوز زمان داریم. ما تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا بعدا که این فیلم پخش می شود، کمتر کسی بتواند از بخش ورزشی آن ایراد بگیرد.


کوروش رجلی در پایان می گوید: قطعا رادان و صدیقیان نمی توانند به سطح ملی پوشان تکواندو برسند؛ اما خودشان انگیزه و علاقه بالایی برای یادگیری دارند. شاید می توانستند از بدل برای این فیلم هم استفاده کنند؛ اما این 2 بازیگر شدیدا راغب هستند که تکنیک ها را خودشان اجرا کنند و از بدل استفاده نشود. اگر می خواستند انصراف دهند، این اتفاق همان ابتدای تمرینات رخ می داد که دچار بدن درد شدید شده بودند.