به گزارش پارس نیوز، 

 محمدرضا مهاجری این بار هم در دربی مشهد نه تنها شکست نخورد بلکه موفق شد یک پیروزی دیگر را به کارنامه خود در تاریخ این بازی‌های خاص که همواره با کری همراه بوده به نام خود ثبت کند و در دیدار اخیر نیز بقای رکورد شکست‌ناپذیری خود را ادامه دهد.


این مربی مشهدی در دوران حضور در مشکی‌پوشان نیز دو بار رقابت در دربی مشهد را تجربه کرده و در هر دو جدال شکست نخورده و در تاریخ سه ساله حضور در پدیده هم هیچگاه در دربی‌های مشهد شکست نخورده است تا رکوردی جالب را به نام خود به ثبت برساند.

مهاجری دربی بازترین مربی خراسانی!


پس از اتمام دوران دربی‌های ابومسلم و پیام که هر دو به سیاست مدیران استانی در تاریخ محو شدند، در سابقه دربی‌های سیاه‌جامگان و پدیده در لیگ یک و لیگ‌برتر، نخستین دربی لیگ‌برتری پدیده و مشکی‌پوشان، با تک گل مهدی خیری به سود شاگردان مهاجری به پایان رسید.


پس از این پیروزی، پدیده و مشکی‌پوشان 3 بار به تساوی یک بر یک دست یافتند تا اینکه در لیگ‌برتر هفدهم، پدیده و مهاجری در هر دو دیدار رفت و برگشت توانستند مشکی‌پوشان را شکست دهند تا مهاجری لقب دربی‌بازترین مربی خراسانی را بگیرد.


مهاجری و شاگردانش این فصل در دیدار رفت با گل‌های خانزاده و قاضی (از روی نقطه پنالتی) و در دیدار برگشت با گل‌های عباسیان و قاضی (از روی نقطه پنالتی) موفق به شکست مشکی‌پوشان شدند.