به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از ایلنا،  عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سپاهان، گفت: این بازی ویژه و خاصی برای فوتبال خوزستان و اصفهان است. اگر مردم رای بدهند جایگاه دو تیم اینجا نیست. امیدوارم فردا با یک بازی خوب و جوانمردانه بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم سهمیه استان را نگه داریم. امیدوارم سپاهان هم بازی خوبی انجام دهد.

وی افزود: نمی‌دانیم شرایط ما از لحاظ بازیکن، مالی، اسپانسر و ... چه خواهد شد. از اول فصل این شرایط را داریم. نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم. بازی سخت و حساسی داریم. نگاه‌مان به سایر بازی‌ها است. برنامه آینده هم دست مسئولان است و این موضوع در اختیار من نیست.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد محرومان و مصدومان تیمش، عنوان کرد:‌تا دلتان بخواهد مصدوم داریم. در ابتدای فصل همه بازیکنان ما مصدوم شدند و شاید این مسئله بی سابقه باشد. الان هم 5 مصدوم داریم که به بازی نمی‌رسند.

وی در ادامه تأکید کرد:‌ از کمیته داوران خواهش می‌کنم و ملتمسانه می‌گویم مراقب دیدارهای پایانی لیگ برتر و لیگ دسته اول باشند. بازی‌ها بسیار حساس است. برای همه اشتباه هست اما باید مراقب باشند که حقی ضایع نشود. مخصوصا در لیگ یک شرایط بسیار حساس شده و امیداورم داوری‌ها خوب باشد و مشکلی به وجود نیاورد.

ویسی در رابطه با اینکه با صعود نفت مسجد سلیمان خوزستان صاحب چهار نماینده در لیگ برتر خواهد بود، گفت: فوتبال خوزستان آنقدر غنی هست که بتواند 5 تیم داشته باشد. اینکه فقط تیم داشته باشید کافی نیست. باید امکانات مالی و بازیکنی به قدری خوب باشد که بتوانندد آبروداری کنند. اینکه خوشحال باشیم 4 تیم داریم و کسی به آنها اعتنایی نکند بیشتر لطمه می‌زند و امیدوارم این اتفاق برای فوتبال خوزستان در سال آینده رقم نخورد.