به گزارش پارس نیوز، 

 با اینکه سپاهان تا حدود زیادی از خطر سقوط به لیگ دسته یک رهایی پیدا کرده است، نتایج این تیم در لیگ هفدهم انتقادات زیادی را روانه باشگاه اصفهانی کرده است.

سپاهانی‌ها هفته بیست و هشتم لیگ برتر را با تساوی خانگی برابر صنعت نفت آبادان پشت سر گذاشتند، تا سکوهای ملتهب ورزشگاه نقش‌جهان بار دیگر علیه کادرفنی این تیم شعار سر دهند و هواداران ناراضی سپاهان نام سرمربیان سابق این تیم را فریاد بزنند.

در حالی که سپاهان در 2 دیدار باقیمانده لیگ برتر باید به مصاف استقلال خوزستان و استقلال تهران برود، محمود یاوری پیشکسوت فوتبال اصفهان و مشاور باشگاه سپاهان با انتشار دل نوشته‌ای خواستار حمایت همه‌جانبه از این تیم شده است که متن آن به شرح زیر است:

همواره در تاریخ کهن سپاهان (شاهین) ارکان اصلی باشگاه یعنی مدیران، مربیان، بازیکنان، هواداران و رسانه‌ها نقش تعیین کننده و تأثیرگذاری در روزهای تلخ و شاد، ناخوشی و خوشی، پایین و بالاهای سپاهان بزرگ داشته و دارند که در 2 دهه اخیر نقش شادی و قهرمانی به دلیل مدیریت صحیح، سرمایه‌گذاری روی جوانان مستعد و فرصت‌سازی، شاهد دوره طلایی سپاهان بزرگ بودیم.

امروز این میراث بزرگ نیاز به حمایت و همدلی همه سپاهانی‌ها دارد. چه همراهانی را که در ورزشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند و باعث دلگرمی می‌شوند، چه بزرگان و پیشکسوتان باشگاه و همچنین طرفداران پیشکسوت که به هر دلیل خانه‌نشینی را ترجیح داده‌اند. امروز روز حمایت و آشتی با سپاهان بزرگ است نه فاصله و قهر و دوری.

من محمود یاوری افتخار این مهم را دارم که بیشترین عمر حضور مربیگری در این باشگاه در سال‌های 53 تا 57 و 67 و 74 را با تمام کمبودها و داشته‌ها در کارنامه خود دارم و همواره در روزهای سخت سپاهان بزرگ، اولین و تنها گزینه بوده‌ام. امروز هم در سال 97 به دعوت و درخواست یار وفادار سپاهان بزرگ -مهندس تابش- نه به دنبال پست و مقام و پول و قرارداد که با هدف و نیت کمک به سپاهان بزرگ آمده‌ام تا تجربیاتم را در جایگاهی که مورد استفاده قرار گیرد و مؤثر باشد در اختیار قرار دهم.

سپاهان نیاز به یار دارد نه بار

هر چند در تمام سال‌های فعالیتم که دور از سپاهان گذشت نگران و مراقب و پیگیر سپاهان بودم و قلبم برای سپاهان می‌تپد و با شادی‌هایش شاد و با غم‌هایش غمگین می‌شدم. ازشما می خواهم و اعتقاد دارم که سپاهان بزرگ نیاز به یار دارد نه بار. یار دوازدهمی که در همه سال‌های گذشته در روزهای خوشی و ناخوشی، در سرما و گرما در اصفهان و شهرهای ایران همراه سپاهان بوده است و با حضورشان در کنار عملکرد فنی سپاهان قهرمان، لرزه به اندام حریفان انداخته و می‌اندازند.

هیچ اصفهانی و سپاهانی از جایگاه سپاهان بزرگ راضی نیست ولی راهکار آن توهین و تخریب نیست که لازم است مسئولین و عوامل امروز نیز در خصوص عملکردشان یعنی مدیریت، کادر فنی، بازیکنان هم بایستی درصدد جبران باشند و انشاءالله از 2 فرصت باقیمانده بهره کافی برده شود. پس بیاییم کماکان از موجودی امروز سپاهان برای فردای سپاهان حمایت کنیم. وقت برای انتقاد و ساختن مجدد سپاهان بزرگ در فصل نقل و انتقالات باقی است به شرطی که با آرامش و حمایت ابزار کسب نتیجه را فراهم کنیم.

دست در دست هم دهیم تا سپاهان بزرگ به روزهای طلایی خود بازگردد. یارش باشیم نه در شعار که در عمل با تمام کاستی‌ها و کمبودها و واقعیت‌های امروز تا مرحله سخت امروز را به روزهای "ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمانیم" پیوند بزنیم که حقیقتاً شیرینی دوچندانی خواهد داشت.

محمود یاوری

هوادار همیشگی سپاهان