به گزارش پارس نیوز، 

 تیم سپاهان که در این فصل هر آنچه خواست را داشت ولی نتوانست نتایج درخوری کسب کند، هنوز خطر سقوط را احساس می‌کند و در سه بازی پیش‌رو هر اتفاقی ممکن است برای پرافتخارترین تیم لیگ برتر رخ دهد.

طلایی‌پوشان که با آمدن منصور ابراهیم‌زاده هم همان روند سینوسی را طی می‌کنند، پس از دو پیروزی به موقع که به دست آوردند، مقابل پیکان مجدد شکست خوردند و به دو تساوی مقابل تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان در دو بازی اخیر خود رسیده‌اند تا در جدول و روی کاغذ همچنان این تیم از گزینه‌های سقوط باشد.

سپاهان که همیشه برای قهرمانی و حداقل کسب سهمیه لیگ جنگیده است، این روزها از پس تیم‌های نیمه پائین جدول هم بر نمی‌آید و اما و اگرها برای بقا در لیگ محاسبه می‌کند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان هم که با آمدن امیر قلعه‌نویی در این فصل متحول شد و در لیگ نتایج خوبی کسب کرده است، در یک مسابقه حساس خارج از خانه به تساوی مقابل فولاد رسید تا جایگاه دومی خود را به آبی‌های پایتخت دهد.

سبزپوشان اصفهانی هم که از نیم‌فصل دوم به یک باره اوج گرفتند، خود را به بالای جدول رساندند و در زمره بالانشینان قرار گرفتند و این فرصت را داشتند تا یک بار دیگر یک عنوان نائب قهرمانی دیگر به افتخارات خود اضافه کنند ولی تساوی خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان این فرصت را به سایپا علی دایی داد تا آن‌ها فعلا این عنوان را در اختیار داشته باشند.

البته تمرکز ذوبی‌ها بروی بازی حساس روز سه‌شنبه این تیم با لوکومتیو ازبکستان است که در صورت گرفتن حتی یک امتیاز هم حکم صعود شاگردان ژنرال به دور بعدی را امضا می‌کند و قلعه‌نویی در این مدت تنها باید بازیکنانش را به لحاظ آماده این دیدار کند.