به گزارش پارس نیوز، 

 امیر عظیمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه سال گذشته به‌رغم تزریق مالی بسیار مناسب، متأسفانه با ضعف‌های فنی در نتیجه‌گیری نتوانستیم در لیگ 2 ابقا شویم، اظهار داشت: برای فصل جاری تغییرات گسترده‌ای خواهیم داشت و افراد باتجربه و کاردان که به احیای دوباره پاس کمک کنند، دعوت به کار می‌شوند.

وی افزود: مشکل خاصی برای ادامه کار وجود ندارد و به طور حتم مسئولان از تیم حمایت می‌کنند و با عزم همه‌جانبه می‌توانیم پاس را از این وضعیت خارج کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به حمایت استاندار همدان از پاس گفت: استاندار همدان تاکنون برای این تیم سنگ تمام گذاشته و آن‌هایی که مدعی هستند استاندار حمایت لازم را نداشته بهتر است اسناد مالی باشگاه را نگاهی بیندازند.

عظیمی عنوان کرد: طی چند سال اخیر میلیاردها تومان بودجه صرف اداره تیم پاس شد و حتی اسپانسر مالی مناسب به نام فولاد ویان نیز با رایزنی استاندار جذب تیم شد اما مشکل جای دیگر بود و نباید مغرضانه مدعی برخی مسائل که نسنجیده است، بود.

وی بابیان اینکه کسانی به دنبال نابودی پاس هستند، بیان کرد: آن‌هایی که کمر همت برای نابودی پاس بسته‌اند همان نفراتی هستند که دور و نزدیک اطراف تیم نشسته‌اند و مدام خود را دلسوز و دلواپس اوضاع تیم می‌دانند.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه از پیشکسوتان پاس در تهران قدردانی می کنم که نگران هستند چراکه به هر حال پایه این تیم در تهران و توسط آن‌ها شکل گرفت، گفت: این افراد اگر قرار بود این‌چنین با انتقاد و تخریب خواستار واگذاری پاس به تهران شوند، چرا از روز اول جلوی این انتقال را نگرفتند.

وی با اشاره به موضوع انحلال پاس گفت: پاس تمام‌شدنی نیست و انحلالی هم در کار نیست چراکه اگر استاندار همدان اعتقادی به حیات این تیم نداشت همین چند سال قبل که زمینه بازگرداندن آن به تهران هم مهیا بود، تصمیم می‌گرفت.

عظیمی یادآور شد: رئیس هیئت‌مدیره پاس شخصیتی فوتبالی است و نباید گناه اشتباهات نابخشودنی عده‌ای در باشگاه را به گردن شخصی خاص انداخت که حمایت همه‌جانبه از تیم در این مدت داشته است.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه امسال باصلابت کار خود را آغاز می‌کنیم و تمام جوانب را نیز در نظر می‌گیریم، بیان کرد: راه‌های مختلفی برای تیم داری در سطوح فوتبال بررسی شده و طی چند روز آینده نیز تصمیم‌گیری لازم را در نشست اعضای هیئت‌مدیره خواهیم داشت.

وی افزود: از تمامی هواداران تشکر می‌کنم که همواره حامی تیم هستند و نگرانی آن‌ها طبیعی است اما این انتظار هم می‌رود که سنجیده به مسائل نگاه کنند.