به گزارش پارس نیوز، 
شب گذشته (دوشنبه) بوندس‌لیگای آلمان یکی از خاطره انگیزترین شب‌های تاریخش را تجربه کرد، شبی که در آن برای اولین بار در تاریخ فوتبال بین دو نیمه یک مسابقه فوتبال گلی به ثمر رسید!

ماجرا در بازی تیم‌های فوتبال ماینس رده شانزدهمی و رقیبش در پایین جدول فرایبورگ رده پانزدهمی بود که برای فرار از منطقه سقوط با هم می‌جنگیدند.

بازی در نیمه اول بدون گل تمام شد که داور در سوت خود دمید و بازیکنان و مربیان‌شان به رختکن‌ها رفتند، اما هنوز خیلی از خروج آن‌ها از زمین بازی نگذشته که داور مسابقه گیدو وینکمان دوباره در سوت خود دمید و خیلی‌ها را متعجب کرد. سوت او نه برای اعلام آغاز نیمه دوم بلکه برای برگرداندن بازیکنان به زمین برای ادامه دادن به نیمه اول بازی بود.

 

 

از قرار معلوم کمک داور ویدئویی تشخیص داده بود که در وقت‌های تلف شده نیمه اول، در صحنه‌ای از بازی در محوطه ۶ قدم تیم فرایبورگ، یکی از بازیکنان این تیم به شیوه‌ای ماهرانه خطای هند انجام داده که از دید داور پنهان مانده است و این موضوع از طریق ارتباط بیسیم به او اطلاع داده شده بود. به این ترتیب داور هم پس از آنکه صحنه در کنار زمین بازبینی کرد، دستور داد بازیکنان به زمین برگردند تا پنالتی که حق ماینس بود زده شود و این آغاز داستان بود.

تصمیم وینکمان اعتراض بازیکنان تیم میهمان را به همراه داشت. الکساندر شوولوف، دروازه‌بان فرایبورگ می‌گوید: «خیلی عجیب و غریب بود».

کریستین استریخ، سرمربی فرایبورگ تا آنجا ناراضی بود که در ابتدا مانع بازگشت تیمش به میدان شد. گفته می‌شود که او به بازیکنان سردرگم خود گفته «ما به زمین بازی برنمی‌گردیم» و آن‌ها را به سمت رختکن هدایت کرده است. برخی از آن‌ها هم تلویزیون‌ها را نگاه می‌کردند تا بفهمند که دقیقاً چه اتفاقی افتاده بود.

یوخن سایر، مدیر ورزشی باشگاه فرایبورگ نیز بین دو نیمه درباره این ماجرا به شبکه یورواسپورت گفت: وقتی سوت زده شد فکر می‌کردیم که وقتی سوت پایان نیمه زده می‌شود، یعنی ۴۵ دقیقه اول تمام شده است. این بار، اما اینگونه نبود و ما باید این اتفاق را با برخلاف میل‌مان بپذیریم. هرچه می‌گذرد اوضاع دارد، عجیب‌تر می‌شود.

 

جنجال‌های بازی شب گذشته فرایبورگ و ماینس فقط به این ماجرا محدود نشد. در ابتدای نیمه دوم بازیکنان یک بلاتکلیفی دیگر را تجربه کردند و آن زمانی بود که گروه زیادی از مأموران امنیتی وارد زمین مسابقه شدند تا صد‌ها رول دستمال توالتی که به نشانه اعتراض، توسط هواداران ماینس به داخل زمین پرتاب شده بود را جمع‌آوری کنند. اعتراض آن‌ها به برگزاری بازی‌های بوندس‌لیگا در روز دوشنبه بود که این بار قرعه به نام آن‌ها افتاده بود. پس از آنکه تمام دستمال‌ها جمع‌آوری شد، آغاز بازی یک بار دیگر به تعویق افتاد چرا که یک گروه دیگر از هواداران که دستمال‌های شان را نگه داشته بودند، اقدام به پرتاب‌شان کردند و به این ترتیب نیمه دوم با چیزی در حدود ۱۰ دقیقه تأخیر آغاز شد.

برگزاری بازی‌های بوندس‌لیگا در روز‌های دوشنبه برخلاف روال فصول گذشته، معترضان و مخالفان زیادی داشته است که این جدیدترین مورد آن بود.