به گزارش پارس نیوز، 

برانکو ایوانکوویچ امروز (یکشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل السد گفت: بازی بسیار دشواری را در پیش داریم؛ زیرا هر دو تیم به دنبال صعود به عنوان صدرنشین هستند.
وی ادامه داد: برای پرسپولیس فرقی نمی کند در مرحله بعد با الجزیره امارات بازی کند یا الاهلی عربستان، اما برای ما مهم است به عنوان مقتدرترین تیم گروه صعود کنیم. باید ثابت کنیم بی دلیل مقتدرانه در لیگ برتر ایران قهرمان نشدیم و می توانیم در آسیا هم موفق باشیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: السد تیم بسیار بزرگ و قابل احترامی است که با در اختیار داشتن بازیکنان با تجربه کار حریفانش را بسیار سخت کرده است.
وی خطاب به فوتبال دوستان، افزود: در این بازی نباید توقع زدن گل های زیاد را داشت؛ زیرا هر دو تیم برای پیروزی می آیند و شاهد اشتباهات کمی در این مسابقه خواهیم بود.
برانکو در مورد تاکتیک پرسپولیس برای دیدار فردا با السد، ادامه داد: تاکتیک این مسابقه با توجه به سیستم السد مشخص خواهد شد. از بازیکنانم خواستم توجه ویژه ای به تک تک نفرات السد داشته باشند؛ زیرا این تیم بازیکنان زهر داری در اختیار دارد.
وی در رابطه با هم زمان نبودن دیدار الجزیره و الاهلی عربستان با دیدار پرسپولیس و السد، گفت: این اتفاق خوبی نیست و باید این مسابقه حساس هم زمان با دیدار ما برگزار می شد.
برانکو افزود: از هواداران خوب پرسپولیس می خواهم در دیدار فردا ما را تنها نگذارند و با حمایتشان به بازیکنان روحیه دهند.
این دیدار از ساعت 19 و 30 دقیقه فردا (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران و از گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود.
السد با 12 و پرسپولیس با 10 امتیاز، صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده اند و شاگردان برانکو می توانند با کسب برتری در این دیدار به عنوان سرگروه راهی مرحله حذفی شوند.