به گزارش پارس نیوز، 

 مهدی تاج با حضور در ورزشگاه شهید شیرودی،در مراسم یادبود زنده یاد عبدالقدیر آب پرور،شرکت کرد.رییس فدراسیون فوتبال در این مراسم،دقایقی کوتاه برای حاضرین سخنرانی کرد و گفت:یک سال از درگذشت مرحوم آب پرور،که یکی از زحمت کشان باتجربه عرصه رسانه بود می گذرد و امروز جای خالی وی در خانواده فوتبال و رسانه کاملا محسوس است.

تاج افرود:اینکه در سالروز درگذشت شادروان آب پرور،جمع گسترده ای از پیشکسوتان ورزش،اهالی رسانه و...در این محفل حاضر شده اند،خود پیام روشنی را به همراه دارد که من را به یاد شعری از شاعر شیرین سخن مان می اندازد که سرود؛ هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق؛ث بت است بر جریده عالم دوام ما.

گفتنی است در این مراسم، چهره هایی نظیر؛ محمد دادکان، کاظم اولیایی، مهدی حاج‌محمد، زمان‌آبادی، مهدی دادرس، علی خسروی، حسین فرکی، حمید استیلی، مهرداد میناوند، هاشم حیدری، محسن گروسی، ادموند اختر، علی جانملکی، بهروز پرورشخواه، ایوب اصغرخانی، ستار همدانی، محمد نوری، اکبر کارگرجم، رضا جباری، حسن خانمحمدی، مهرداد میناوند، اسماعیل حلالی، محمد علی یحیوی، محمدرضا مهدوی و ... حضور داشتند.

ضمن اینکه یک مسابقه فوتبال بین تیم‌های منتخب پیشکسوتان پرسپولیس و رسانه، با پیشکسوتان استقلال برگزار شد که به تساوی 2 بر 2 انجامید.