به گزارش پارس نیوز، 

پرسپولیس تهران که زمانی ۷، ۸ بازیکن در تیم ملی داشت حالا فقط علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی و وحید امیری را در لیست کارلوس کی‌روش می‌بیند. علی علیپور، کمال‌ کامیابی‌نیا و محمد انصاری هم از جمله بازیکنانی بودند که قبل از عید نوروز و اواخر سال ۹۶ به تیم ملی دعوت شدند اما در نهایت خط خوردند.

 در همین راستا شنیدیم در میان شاگردان برانکو فقط علیرضا بیرانوند از این شانس برخوردار است که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فیکس تیم ملی باشد. سیدجلال حسینی که در سال‌های اخیر ستون خط دفاعی تیم ملی بوده در بازی‌های تدارکاتی اخیر تیم کشورمان به رغم مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی جایی در ترکیب اصلی پیدا نکرده است. گفته می‌شود از میان کاپیتان پرسپولیس و پژمان منتظری یکی مسافر جام جهانی روسیه می‌شود. این در حالی است که سیدجلال حسینی در فصل جاری هم بسیار خوب و کم افت و خیز کار کرده اما به نظر می‌رسد مرد پرتغالی به دنبال پایین‌ آوردن میانگین سنی تیمش باشد!

وحید امیری هم دیگر به اندازه سابق مورد توجه کارلوس کی‌روش نیست. درخشش و آمادگی فوق‌العاده مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش به همراه دعوت از سامان قدوس ستاره لیگ سوئد جا را برای زننده گل قهرمانی پرسپولیس حسابی تنگ کرده است. امیری کم‌حرف و  بی‌حاشیه این شانس را دارد که همراه تیم ملی به روسیه برود اما حضور در ترکیب اصلی؟ بعید می‌دانیم! علی علیپور آقای گل لیگ هفدهم نیز خوب می‌داند با وجود رقیبان قدری همچون سردار آزمون، رضا قوچان‌نژاد، کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی و حتی مهدی طارمی شانس خیلی کمی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دارد. به نوشته خبرورزشی، بنابراین بیراه نیست اگر بگوییم فقط علیرضا بیرانوند از شانس فیکس شدن در روسیه برخوردار است. رابطه شکر آب برانکو و کارلوس کی‌روش هم گواهی است بر این ادعا!