به گزارش پارس نیوز، 

دراگان اسکوچیچ با شکست مقابل ملوان اولین باختش را از مان حضور در تیم خونه به خونه بابل تجربه کرد. خونه به خونه بعد از شکست روزگذشته با 57 امتیاز در رده سوم ماند اما این تیم اگر بتواند در سه بازی آینده اش به امتیازات کامل برسد این شانس را دارد که یکی از دو تیم صعودکننده به لیگ برتر باشد. دراگان اسکوچیچ مربی کروات تیم خونه به خونه در ابتدا با اشاره به فینال جام حذفی که روز سیزده اردیبهشت در خرمشهر و میان این تیم و استقلال تهران برگزار خواهد شد گفت:« بازی فینال 4 روز بعد از پایان رقابت های لیگ دسته اول برگزار می شود و ما برای این بازی مهم فقط 4 روز فرصت داریم و این به آن معنا است که شرایط برای ما و استقلال برابر و عادلانه نیست.»


او افزود:« این یک مساله مهم است که ما فقط 4 روز می توانیم استراحت کنیم و در این زمان نمی توانیم کار تاکتیکی انجام بدهیم. این زمان فقط برای ریکاوری جسمی کفایت می کند اما استقلال این فرصت را دارد که کار تاکتیکی بکند. این در حالی است که ما باید یک روز بعد از بازی مان در لیگ یک از شمال به خرمشهر پرواز کنیم.»


سرمربی کروات خونه به خونه بازهم با ابراز نارضایتی از زمان نابرابر دو تیم فینالیست گفت:« بین 4 روز تا 6 روز خیلی فاصله معناداری وجود دارد. البته من این را می دانم که استقلال بعد از بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد و به این موضوع احترام می گذارم اما در عین حال باید به باشگاه ما هم احترام گذاشته شود. متاسفانه برگزار کنندگان مسابقات به ما احترام لازم را نمی گذارند. حتی دوبار با باشگاه ما برای تغییر محل برگزار بازی تماس گرفته اند.»


اسکوچیچ افزود:« این در حالی است که ما ستاره تیممان (روح الله باقری) را به خاطر یک تصمیم اشتباه داور و رای غلط ایشان از دست دادیم. شرایط تیم ما مشخص است و از نظر نفرات با استقلال قابل قیاس نیستیم. فکر می کنم این حداقل کاری بود که می توانند بکنند تا شرایط برای یک نبرد منصفانه آماده شود و آن تصمیم این است که کارت غلطی که به بازیکن ما دادند را پاک کنند.»


او گفت:« استقلال تیم خیلی بزرگی است و ما همه این را می دانیم. تنها خواسته ما از فدراسیون این است که شرایط مشابهی را برای تیم ها ایجاد کند و چیز بیشتری هم نمی خواهیم.»سرمربی خونه به خونه در ادامه درباره بازی روز گذشته تیمش برابر ملوان گفت:« باخت دیروز برایمان خیلی ناراحت کننده بود اما ما به خطر از دست دادن 4 بازیکن کلیدی در یک ماه گذشته و مصدومیت های شدیدی که داشتیم کمی تضعیف شدیم. با این حال سه بازی دیگر در لیگ یک داریمو اگر این سه بازی را ببریم به لیگ برتر صعود می کنیم تا رویای هواداران را تعبیر کنیم.»