به گزارش پارس نیوز ، تیم های خونه به خونه مازندران با سرمربیگری ' دارگان اسکوچیچ ' و گل گهر سیرجان با هدایت ' وینگو بگویچ' در هفته بیست وهشتم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصردوشنبه در بابل به تساوی بدون گل دست یافته بودند، مورد هجمه برخی رسانه ها به تبانی از سوی دو سرمربی هم وطن قرار گرفتند.
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم خونه به خونه پس از پایان بازی تیمش درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: من یک چیز به برخی خبرنگاران می‌گویم، آن‌ها در سایت‌ها نوشتند مربیان کروات (بگوویچ و اسکوچیچ) تبانی کرده‌اند، این یعنی ذهن اینها کثیف است.
وی ادامه داد : شما دیدید که مربیان کروات دو تیم صادقانه کار کردند و من برای این حرف‌ها متاسفم.
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران گفت : این نوع قضاوت های کورکورانه خوب نیست، من همیشه صادقانه کار کرده‌ام و وقتی تیم را به لیگ برتر بردم، آنوقت باید ببینیم چه داستان‌های پیش می‌آید.
** خونه به خونه لیگ برتری می شود
اسکوچیچ، همچنین گفت : اینکه برخی بازیکنان تیم ما وجود برخی مشکلات را مانع پیروز شدن در بازی برابر گل گهر می دانند، نظر آنهاست و شما خودتان خانواده دارید و برای آنها کار می‌کنید.
وی اضافه کرد : زمانی که تیم ما پیروزی هایی کسب می کرد، قولی برای صعود نمی دادم، اما اکنون با اقتدار قول می‌دهم خونه ‌به‌ خونه به لیگ برتر صعود کند، چون انگیزه‌ام 10 برابر بیشتر شده است این تیم شایستگی زیادی دارد.
سرمربی تیم فوتبال خونه ‌به‌ خونه افزود: تیم ما تا الان نتایج خوبی گرفته و در تاریخ بابل برای اولین بار به فینال جام حذفی رسیده و برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد.
** طبیعی است که ازنتیجه راضی نباشم
اسکوچیچ همچنین درخصوص بازی تیمش خونه به خونه برابر گل گهر گفت : بازی پایاپایی بود، هرچند نتیجه تساوی نه ما نه هواداران را را راضی نکرد و طبیعی است از نتیجه ناراضی نباشم،
وی اضافه کرد : ما خوب بازی نکردیم، ولی شایسته این جو ورزشگاه هم نیستیم و درچنین شرایطی طبیعی است که بازیکنان استرس داشته باشند.
او ادامه داد : باید قبول کنیم که مشکلات زیادی داریم و خوب هم بازی نکردیم، ولی راه زیاد است و قطعا ما به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.
7327/1654