به گزارش پارس نیوز، 

 رضا درویش درباره دیدار تیم‌های مشکی‌پوشان خراسان و سایپا در هفته بیست وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: 3 هفته دیگر از مسابقات باقی مانده و در هر 3 بازی کار ساده‌ای نخواهیم داشت. درست است مشکی‌پوشان سقوط کرده اما تیم با برنامه و خوبی است و دیدیم که حتی در نیمه اول بازی با استقلال موقعیت‌های بیشتری از حریف ایجاد کرد. علی دایی در این هفته چندین بار از اهمیت این بازی برای بچه‌ها صحبت‌ کرده است. با توجه به اینکه مشکی‌پوشان به لیگ دسته اول سقوط کرده‌ بازیکنان این تیم با خیالی راحت‌تر وارد زمین می‌شوند و این کار را برای ما سخت‌تر خواهد کرد.

وی راجع به اینکه این بازی می‌تواند موقعیت خوبی باشد تا سایپا با کسب پیروزی پرگل, تفاضل گلش را در جدول بهبود بخشد, گفت: در درجه نخست فقط باید به دنبال کسب پیروزی باشیم, اگر در این 3 بازی پیش‌رو پیروز شویم مجوز حضور در آسیا را می‌گیریم و دیگر نیازی به نتایج بازی‌های دیگر تیم‌ها نخواهیم داشت. برای همین دایی سعی کرده در این مدت روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در واکنش به ادامه حضور علی دایی در فصل آینده در تیم سایپا, تصریح کرد: با توجه با قراردادی که با دایی داریم, قرار است که ایشان در فصل آینده هم در تیم بماند. به دایی گفتیم هیچ‌ جا نرود و در سایپا بماند.

درویش درباره اینکه باشگاه سایپا برای فصل نقل و انتقالات پیش رو چه برنامه‌هایی دارد, گفت: این مسائل به کادر فنی تیم برمی‌گردد اما اگر تیم آسیایی شود و قرار باشد سایپا نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشد, دایی بازیکنانی را برای جذب انتخاب می‌کند که در سطح حضور در مسابقات آسیایی باشند.

به گزارش تسنیم, دیدار تیم‌های مشکی‌پوشان و سایپا ساعت 16 روز جمعه, در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار می‌شود.