سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مطمئنم ذوب‌آهنی‌ها مدام روی صحنه پنالتی ما اعتراض می‌کنند، اما حقیقت امر این است که ما بهتربازی کردیم و بازی را بردیم.

علی دایی بعد برد شیرین 4 بر 2 تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را ارائه کردیم و هر دو تیم خوب بودند. ما خیلی سعی کردیم از فرصت‌های استفاده کنیم.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که ما این بازی را بردیم. در نیمه اول زمانی که از حریف عقب افتادیم توانستیم حملات آنها را کنترل کرده و دو گل به ثمر برسانیم. در نیمه دوم نیز ذوب‌آهن فقط رو به توپ‌های بلند آورد و کی‌روش استنلی فعال‌ترین بازیکن این تیم بود که همه توپ‌های بلند به او ختم می‌شد، اما این ما بودیم که با سرعت دادن به بازی توانستیم برتری‌مان را نشان دهیم. البته ناراحتم از اینکه در اواخر بازی یک گل بد خوردیم و نباید آن اشتباه را مرتکب می‌شدیم.

دایی با تأکید بر اینکه تیمش به زمان احتیاج داشت که به این شرایط برسد، یادآور شد: تیم ما هرچه گذشت بهتر و هماهنگ‌تر شد. ما برای این بازی خیلی خوب حریف خود را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قوت آنها را می‌شناختیم. وقتی به بازی سرعت دادیم توانستیم به گل برسیم و از فرصت‌های خود استفاده خوبی بردیم. البته ما هنوز در اول راه هستیم و باید این روند را ادامه داده و به هدفی که داریم، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد قضاوت داور این بازی و اعتراض‌های مربیان ذوب‌آهن به داور، عنوان کرد: من ندیده بودم تا این حد در کنار زمین داد و فریاد کرده و به داور اعتراض کنند. همه چیز از آنجا شروع شد که داور آن پنالتی را برای ما گرفت. قشنگ در دوربین صداوسیما هم مشخص بود که توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرده است. من وقتی دیدم اعتراض‌های آنها تمامی ندارد به قلعه‌نویی گفتم چرا این‌قدر اعتراض می‌کنید! البته روی نیمکت ذوب‌آهن سه چهار نفر دیگر هم بودند که زودتر از قلعه‌نویی مستحق اخراج بودند، چرا که هر صحنه‌ای داور سوت می‌زد آنها اعتراض می‌کردند! خارجی‌های‌شان گویا فارسی بلد بودند و اعتراض‌های آنها بیشتر بود، اما دیدید فوتبالی حریف ما نشدند. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم که آن‌قدر خوب بازی کردند.

وی با بیان این جمله که اگر قرار باشد کسی به داور اعتراض کند این ما بودیم، خاطر نشان کرد: در اوایل مسابقه بازیکن حریف در چند صحنه روی بازیکن‌های ما خطا کرد و حداقل این کار را چهار پنج بار دیگر هم تکرار کرد، اما داور حتی یک کارت هم به او نداد. همه این مسائل جدا، بلکه حرف اول و آخر را در زمین مسابقه داور می‌زند و اوست که تصمیم می‌گیرد. بهتر است صبرمان را بیشتر کنیم. چرا باید روی داور تا این حد فشار باشد؟ واقعاً در این بازی روی داور خیلی فشار بود. آنها حتماً می‌گویند داور برای سایپا پنالتی گرفت و بازی را درآورد و مدام روی صحنه پنالتی ما اعتراض می‌کنند، اما حقیقت امر این است که ما بهتر بازی کردیم و بازی را بردیم.

دایی در واکنش به سؤال خبرنگار دیگری در مورد اظهارات اخیر علی کریمی یادآور شد: هر کسی خودش مسئول حرف‌هایش است. صحبت‌ کردن در مورد این مسائل با تصمیم شخصی است و به خودشان ارتباط دارد و من نظری در این باره ندارم. حرف‌های علی کریمی هم برای من جالب نیست، چرا که من مسئول تیم خودم هستم و هدفم‌ این است که هم خودم و هم تیمم آرامش داشته باشند. ما دنبال این هستیم که در آرامش به کار خود ادامه بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان و در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری در ارتباط به این که آیا پرسپولیس قهرمان زودهنگام لیگ است یا نه، اظهار داشت: مطمئناً پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود و در این موضوع شکی وجود ندارد. شما کافی است یک نگاه به نوع بازی این تیم و بازیکنانی که در اختیار دارد، بیندازید، مخصوصاً بازیکن خارجی این تیم که کیفیت بالایی دارد. پرسپولیس در لیگ موفق بوده است، اما لیگ قهرمانان آسیا فرق می‌کند. اگر آنجا از حریفان خود شناخت نداشته باشید نمی‌توانید موفق عمل کنید.