به گزارش پارس نیوز، 

دو تیم بایرن مونیخ و سویا، امشب در ورزشگاه آلیانز آره نا شهر مونیخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بایرن که در بوندس لیگا قهرمانی خود را مسجل کرد، به دنبال دومین سه گانه خود با هدایت هاینکس است. آنها سال 2013 با هدایت هاینکس موفق شدند قهرمانی چمپیونزلیگ، بوندس لیگا و جام حذفی آلمان را کسب کنند و حالا در موقعیت تکرار این شرایط با هاینکس هستند. سرخ پوشان در دیدار رفت موفق شدند 2-1 سویا را در سانچس پیزخوان شکست دهند و حالا در تلاش هستند که دیدار برگشت را نیز با نتیجه ای بهتر به پایان رسانند تا با اقتدار راهی نیمه نهایی شوند.

در آن سو، سویا که در دور قبل منچستریونایتد را حذف کرد، در دیدار رفت نیز عملکرد خوبی را داشت و با دو گل ریباند دروازه اش باز شد. حال باید دید که آیا مونتلا می‌تواند شرایط را در آلیانز آره نا به نفع خودش برگرداند یا بالاخره در این مرحله متوقف خواهد شد.

دیدار رفت دو تیم، تنها دیداری بود که بین آنها برگزار شده است و دیدار امروز، دومین تقابلشان خواهد بود. کینگزلی کومان، دیوید آلابا، ویدال و نویر به علت مصدومیت قادر به همراهی باوارایی ها نیستند. در آن سو، لایون به علت مصدومیت غایب است و مرکادو و کورچیا نیز احتمالا قادر به همراهی تیمشان نیستند. با این حال بازگشت اور بانگا که در دیدار رفت غایب بود، می‌تواند کمک زیادی به بایرن کند.

ترکیب احتمالی

پیش بازی بایرن مونیخ - سویا