به گزارش پارس نیوز، 

، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، امروز(چهارشنبه 22 فروردین) در صحن علنی پارلمان تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

**تذکر حبیب‌الله ده‌مرده نماینده زابل به وزیر نیرو، چرا در رابطه با انتقال آب از دریای عمان برای آب شرب زابل اقدام جدی صورت نمی‌گیرد.

**تذکر محمدی نماینده قزوین به وزیر آموزش و پرورش، پرداخت سریع مطالبات فرهنگیان و حقوق معوق معلمان و بسته‌های حمایتی.

**تذکر ده‌مرده نماینده زابل به رئیس جمهور، جناب آقای رئیس جمهور لطفا هیئتی جهت رسیدگی به فاجعه خشک‌سالی به سیستان اعزام و به داد مردم برسید.

**تذکر تاج الدین نماینده اصفهان به اتفاق 9 تن از نمایندگان به وزیر کا، تعاون و رفاه اجتماعی، در نظر گرفتن تمام نوسانات اقتصادی سال 97 در اجرای ماده 41 قانون کار و تعیین میزان حداقل حقوق کارگران.

**تذکر تاج الدین نماینده اصفهان به وزیر نیرو، اجرای ماده 36 قانون برنامه ششم توسعه به منظور مدیریت بحران آب آشامیدنی در استان اصفهان.

**تذکر حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به وزیر نیرو، ضرورت انجام اقدامات فوری برای تامین آب 5 میلیون جمعیت استان اصفهان که با روند فعلی تا مردادماه سال جاری آب خوردن نخواهند داشت.

**تذکر ساری نماینده اهواز به وزیر آموزش و پرورش، علت عدم رسیدگی به آموزش و پرورش در استان خوزستان چیست؟

**تذکر نقوی حسینی نماینده ورامین به رئیس جمهور ، تامین اعتبارات و پرداخت مطالبات فرهنگیان و معوقات فرهنگیان.

**تذکر نقوی حسینی نماینده ورامین به رئیس جمهور، تصمیم و سیاست گذاری جهت افزایش امتیازات و فوق العاده معلمان تا 50 درصد.

**تذکر عابدی نماینده اصفهان به اتفاق 23 تن از نمایندگان به وزیر بهداشت، عدم حضور پزشکان متخصص در ساعات غیر اداری و تعطیلات در مراکز درمانی و افت شدید خدمات تشخیصی و درمانی استان اصفهان و حوزه‌های انتخابیه نمایندگانی که این تذکر را امضا کرده‌اند.