به گزارش پارس نیوز، 

دراگان اسکوچیچ ضمن چشیدن طعم تلخ اولین شکست در تیم بابلی ، رکورد مثبت خود را از دست داد.

عصر امروز از هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ یک ، دو تیم خونه به خونه بابل و ملوان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 1 بر 0 به سود شاگردان نادر دست‌نشان به پایان رسید . تک گل ملوان در دقیقه‌ 76 توسط بابک مرادی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید . اسکوچیچ با این نتیجه ، اولین باخت خود همراه با خونه به خونه را در لیگ یک تجربه کرد تا رکورد شکست ناپذیری خود را از دست بدهد .

اما دیگر رکورد مثبتی که در این بازی برای تیم بابلی لیگ یک از دست رفت ، روند گل نخوردن‌های‌ آن‌ها بود . شاگردان اسکوچیچ پیش از این مسابقه ، 713 دقیقه در لیگ یک گلی دریافت نکرده بودند . این تیم در بازی مقابل ملوان هم 76 دقیقه ایستادگی کرد و سرانجام با دریافت گل از روی نقطه پنالتی، مقاومت 789 دقیقه‌ای آن‌ها شکسته شد و در نهایت بازنده این مسابقه شدند .

خونه به خونه‌ای ها در حال حاضر با دریافت 16 گل بهترین خط دفاعی لیگ یک را تصاحب کرده‌اند و با 57 امتیاز در رده سوم جدول حضور دارند . این تیم در سه بازی آخر خود به ترتیب مقابل شهرداری ماهشهر ، اکسین البرز و برق جدید شیراز قرار می‌گیرد و برای صعود به لیگ برتر باید هر سه بازی خود را با برد پشت سر بگذارد .