رودولفو آروابارنا در نشست خبری پس از دیدار الوصل امارات و پرسپولیس بیان کرد: در ابتدا به پرسپولیس به دلیل کسب ۳ امتیاز این بازی تبریک می گویم. در نیمه اول پرسپولیس بهتر از ما بازی را شروع کرد اما سعی کردیم جریان دیدار را کنترل کنیم تا حریف نتواند مسلط شود. در نهایت  کمتر از پنج دقیقه ۲ گل خوردیم.

او ادامه داد: دقایق پایانی نیمه اول حساس و کنترل کردن بازی در آن لحظات سخت است. روی پنالتی گل دوم را دریافت کردیم و سخت بود که بازیکنانم را از لحاظ انگیزشی روی ادامه بازی متمرکز کنیم. به هر حال به الوصل تبریک می گویم چرا که تمرینات خوبی انجام داده و بازی خوبی مقابل پرسپولیس برگزار کردیم.

رودولفو اظهار کرد: برخی بازیکنانم مصدوم هستند. از طرفی نفرات جوانی در الوصل حضور دارند که یکی از آنها ۱۹ ساله است‌. فکر نمی کنم مقصری برای این باخت وجود داشته باشد.

سرمربی آرژانتینی الوصل درباره تعداد بازیکنان مصدومش مقابل پرسپولیس گفت: شش تا هفت بازیکن ما به دلیل آسیب دیدگی در دبی حضور دارند.

آروابارنا درمورد برنامه تیمش برای گلزنی برابر پرسپولیس بیان کرد: برنامه های زیادی برای گلزنی داشتیم. می دانستیم پرسپولیس در تهران‌ به دروازه الوصل حمله و از کناره ها قوی عمل می کند. برخی بازیکنان خطوط عقب تر این تیم در زمان حمله به نفرات تهاجمی اضافه می شوند اما علاقه داشتیم به سمت دروازه پرسپولیس حمله کرده و از موقعیت هایمان استفاده کنیم. تکرار می کنم کنترل بازی را در بسیاری دقایق از دست دادیم. نتوانستیم آن گونه که می خواهیم صاحب توپ شویم و طراحی حمله کنیم. البته بازیکنان جوانمان خوب بازی کردند.

او درباره بازی نکردن ولید مقابل پرسپولیس گفت: او به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد و بعید می دانم به بازی برگشت هم برسد. البته باید پس از بازگشت به دبی وضعیت ولید را بررسی کنیم.

سرمربی الوصل درباره اینکه با توجه به سرمربیگری اش در بوکاجونیورز آرژانتین، تفاوت حضور هواداران ایرانی و اماراتی در ورزشگاه ها را چگونه ارزیابی می کند، توضیح داد: هرچند حضور هواداران در ورزشگاه ها منجر به جذابیت بازی ها می شود اما بعید می دانم که  آنها تاثیر خاصی در نتیجه بازی داشته باشند.