به گزارش پارس نیوز، 

مهدی طارمی پس از آنکه حاضر به تمدید قرارداد نشد از سوی باشگاه پرسپولیس به تیم الغرافه قطر منتقل شد.

برانکو هم به دلایلی تمایل به ادامه حضور طارمی نداشت و شرط او تمدید قرارداد طارمی بود. طارمی تن به این موضوع نداد و باشگاه هم او را ترانسفر کرد.
طبق توافق نامه ای که بین الغرافه، طارمی و باشگاه پرسپولیس به امضا رسید، طارمی چهار تعهد به باشگاه پرسپولیس داده بود. مهم ترین تعهد پرداخت 500 هزار دلار از سوی باشگاه الغرافه به پرسپولیس بود که خبر واریز این مبلغ به حساب باشگاه پرسپولیس منتشر شد اما گرشاسبی به خاطر این که طلبکاران به باشگاه هجوم نیاورند این خبر را تایید نمی کرد تا اینکه در نهایت از هزینه کردن این 500 هزار دلار و تسویه حساب با الغرافه خبر داد.
همچنین باشگاه الغرافه متعهد شد که از محل درآمد 200 هزار دلاری حضور طارمی در مرحله گروهی جام جهانی هیچ مبلغی دریافت نکند. این در حالی بود که الغرافه به واسطه حضور ۵-۶ ماهه طارمی می توانست حدود 50 تا 60 هزار دلار دریافتی داشته باشد.
قرار بود 100 هزار دلار هم به ایجنت واسطه این نقل و انتقال پرداخت شود و طارمی متعهد شده 50 درصد سهم باشگاه پرسپولیس را هم خودش بپردازد اما ظاهرا هنوز این مبلغ را به ایجنت مربوطه پرداخت نکرده است.
یکی از چهار تعهد طارمی این بود که از 15 اسفند تا 15 فروردین مهلت دارد 100 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. امروز آخرین روز مهلت طارمی بود و او هنوز چنین اقدامی نکرده است و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم عنوان کرده الغرافه بدهی خود را پرداخت کرده اما طارمی این کار را نکرده است.
در این باره مطلع شدیم طبق توافقنامه ای که امضا شده در صورتی که طارمی این 100 هزار دلار را پرداخت نکند، باید جریمه 200 هزار دلاری هم بپردازد.
در صورتی که طارمی طی روزهای آینده این پول را پرداخت نکند باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت خواهد کرد و خیلی راحت می تواند به جای 100 هزار دلار، 300 هزار دلار دریافت کند.
باید دید مشکل طارمی و ایجنت قطری حل شده است یا خیر. طارمی باید 100 هزار دلار به این ایجنت هم پرداخت کند.