به گزارش پارس نیوز، انتقادات مورینیو از لوک شاو تمامی ندارد. این بازیکن جوان که روزی گفته می شد پدیده تیم ملی انگلیس می شود در بازی برابر برایتون در بین دو نیمه تعویض شد و بعد از بازی نیز بار دیگر مورد انتقاد مورینیو قرار گرفت. این برای چندمین بار است که این بازیکن مورد انتقاد مستقیم سرمربی پرتغالی در نشست های خبری قرار گرفته است.

با توجه به اتفاقات پیش آمده باید لوک شاو را اولین بازیکنی دانست که در تابستان از منچستریونایتد جدا می شود. این بازیکن از چلسی پیشنهاد دارد و شاید در تابستان راهی این تیم شود.

با این حال بازیکنان منچستریونایتد از نجوه برخوردی که مورینیو با این بازیکن داشته است، تعجب کردند. سرمربی یونایتد به صراحت از نمانیا ماتیچ به عنوان یک الگو در تیمش یاد کرد و خواستار ارتقای سطح فنی بازیکنان تیمش شده است تا در این تیم بمانند.

در این بین پل پوگبا نیز طعم انتقادات مورینیو را چشید و در بازی برابر برایتون در جام حذفی روی نیمکت ذخیره ها نشست تا بدترین روزهای خود را در این تیم سپری کنند.

منچستریونایتد که در جام حذفی باید برابر تاتنهام در ومبلی به میدان برود، در بازی بعدی خود در خانه به دیدار سوانزی خواهد ربفت. این تیم البته یک دیدار عقب افتاده نیز دارد که در آن باید برابر وستهام قرار گیرد.