به گزارش پارس نیوز ، در پیام نوروزی پیرحسین کولیوند، آمده است: طراوت، نشاط و شادمانی زمزمه‌های ناب زندگی، راز خلقت، شکوه طبیعت، پالایش روان و خوداندیشی و آغاز تلاشی مجدد برای خدمت رسانی واحساس دگرگونی و نوشدن در بهار و شروع سال جدید تجلی می‌ یابد.

یکی از پیامهای شروع سال جدید، نوشدن و بازآفرینی برای طبیعت و انسان است. بهار این زبان گویای خداوندی به انسان می ‌آموزد که رمز ماندگاری و رستگاری او در عرصه هستی، منوط به تغییر و تحول، تلاش و پویائی، خلاقیت و اندیشه ورزی، نوخواهی و نواندیشی و خدمت گزاری خالصانه وبی ادعا است.

نوروز همچنین برای ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است. ملت شریف ایران با وحدت و همدلی توانسته است در طول قرن ها و اعصار گذشته بارها از هویت ملی و اسلامی خود در برابر آسیب ها و تهدیدات بی شمار دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نموده و از تمدن بزرگ و تاریخ ساز خود با رشادت و آگاهی در سایه منویات مقام معظم رهبری در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) پاسداری نماید.

در آغاز سال جدید به روح پر فتوح امام راحل(ره) و شهیدان گرانقدرمان و تمام همکاران عزیزی که سال قبل در کنار ما خدمت گزار ملت شریف ایران بوده اند و اکنون در بین ما نیستند درود می فرستیم.

سال 1396 هم به مانند سال های گذشته خالی از رویدادها و حوادث تلخ و غمبار نبود لیکن با همت و تلاش شما عزیزان همیشه در صحنه توانستیم جان بسیاری از هموطنان را نجات داده یا در کاهش صدمات و آلام این عزیزان کوشا باشیم که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

در سال جدید همه ما با هم عهد و پیمان می بندیم که در راستای انجام وظیفه ذاتی و نجات جان هموطنان عزیزمان و ایجاد آرامش و امید توام با معنویت، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم. انشاءالله تلاش خواهیم کرد تا سال 97 به فضل پروردگار متعال و همت شما همکاران جهادی سال پویایی سازمان اورژانس کشور و خدمت رسانی با سرعت در ارائه خدمت با کیفیت و دقت باشد.