بدون تردید با تصاویر ابتدای بازی سپیدرود و سایپا، هواداران پرسپولیس خوشحال تر از بقیه شدند. آن ها که سال ها منتظر این آشتی واقعی و غیر زوری بودند، امروز به مراد دل خود رسیدند اما در ادامه، اتفاقات مهم تری نیز به نفعشان رقم خورد.

این دیدار علاوه بر دربی کریمی - دایی، از جهات دیگری نیز برای پرسپولیسی ها و دیگر تیم های بالانشین اهمیت داشت. فولاد، ذوب آهن، پارس جنوبی، پیکان و استقلال چشم به بازی سپیدرود و سایپا بسته بودند تا با شکست نارنجی پوشان، شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را افزایش دهند اما پرسپولیسی ها برای ثبت یک رکورد خاص، امیدوار به این مهم بودند.

همانطور که می دانید، در صورتی که این هفته سایپا، فولاد و ذوب آهن شکست بخورند و پارس پیروز نشود، پرسپولیس با کسب 3 امتیاز دیدار با استقلال خوزستان قهرمان لیگ می شود و حال با باخت سایپا، یکی از خان ها برای رسیدن به قهرمانی، برداشته شد.

نکته جالب این که دو سرمربی پرسپولیسی این دو تیم، امروز به نفع تیم محبوبشان کار کردند اما بی شک، هدف اولشان در این مسابقه، سر و سامان دادن به وضعیت تیمشان بوده است.

سپیدرود حالا با علی کریمی از منطقه سقوط جدا شده و سایپا با دایی، امیدوار به هفته های بعدی جهت کسب رتبه ای بهتر در جدول است.