تیم فوتبال پرسپولیس بعد از باخت شب گذشته به السد قطر امروز اولین تمرین خود را انجام داد که در این تمرین برانکو سرمربی تیم، حتی به بازیکنان اصلی‌اش هم استراحت نداد.

برانکو معمولا در تمرینات روز بعد از بازی که حالت ریکاوری دارد به بازیکنان اصلی و بازیکنانی که به میدان رفته‌اند استراحت می‌دهد و آنها با دقایقی ریکاوری تمرین را ترک می‌کنند اما شکست 3 بر یک شب گذشته باعث شد تا سرمربی پرسپولیس امروز به بازیکنان اصلی‌اش هم استراحت نداده و آنها را هم در تمرین همراه با سایر بازیکنان دواند.

این در حالی است که برانکو به دلیل نتیجه سنگین شب گذشته دقایقی هم برای بازیکنان صحبت کرد. سرمربی سرخ‌پوشان به بازیکنان تیمش گفت:کاری به شرایط فنی بازی ندارم و نمی‌خواهم الان درباره آن حرف بزنم اما باید بدانید که بازی در لیگ قهرمانان آسیا چقدر سخت است. باید این مسابقات را خیلی جدی بگیریم.

وی در ادامه صحبت‌هایش هم اظهار داشت: در این رقابت‌ها هر اتفاقی که بیفتد باید تاوان آن را بدهیم. باید بدانیم که هر اشتباه در این مسابقات مجازاتی دارد که باید آن را بپردازیم. از بازی‌های بعدی باید با تمرکز بیشتری به زمین برویم و این نتیجه را باید فراموش کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکنان پرسپولیس بعد از تمرین در ساعت 13 به وقت محلی ناهار را صرف کرده و سپس برای استراحت راهی اتاق‌های خود خواهند شد تا عصر امروز برای بازگشت به تهران راهی فرودگاه دوحه شوند.