پرسپولیس با سنگینی شکست سه بر یک برابر السد باید برای بازی روز شنبه برابر استقلال خوزستان آماده شود. مسابقه ای که کسب سه امتیاز آن در فاصله یک هفته مانده به دربی پایتخت حتی می تواند منجر به قهرمانی پرسپولیس شود.


برانکو ایوانکوویچ برای اینکه بتواند تلخی شکست در لیگ قهرمانان را فراموش کند باید در 180 دقیقه سرنوشت ساز با رقبای آبی اش به برتری برسد. ابتدا استقلال خوزستان و عبدالله ویسی روز شنبه حریف پرسپولیس هستند و بعد از آن روز پنجشنبه در دربی هشتاد و ششم باید به مصاف استقلال تهران برود که با وینفرد شفر روزهای خوبی را سپری می کند.


دو بازی کلیدی


جالب است که دو بازی کلیدی پرسپولیس در این فصل باید با دو استقلال برگزار شود و کسب این شش امتیاز می تواند قهرمانی با طعم پیروزی در دو بازی رفت و برگشت برابر حریف دیرینه را برای برانکو و شاگردانش رقم بزند. برای برانکو این دو بازی حکم دو فینال را دارد که برد در آن ها خاطرات تلخ گذشته را کاملا از بین خواهد برد. هرچند پرسپولیس تقریبا قهرمانی در لیگ برتر را برای دومین سال متوالی به دست آورده است اما کسب این شش امتیاز بعد از باخت در لیگ قهرمانان می تواند طعم قهرمانی را شیرین تر کند. باید دید برانکو چگونه تیمی که برابر السد تیم همیشگی نبود ، توان لازم را نداشت و شکست بدی هم خورد را می تواند برای پیروزی در دو بازی مهم برابر دو استقلال آماده کند.