سهراب انتظاری، مهاجم اسبق پرسپولیس از شرایط پرسپولیس، دیدار با نسف‌قرشی ازبکستان و آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید.

* شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و بازی مقابل نسف‌قرشی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

پرسپولیس در لیگ برتر بهترین نتایج را کسب کرده و قهرمانی‌اش هم مسجل شده است. فصل قبل هم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشت به همین دلیل طبیعی است سرخپوشان بهتر از فصل قبل ظاهر شده و رده‌ای بهتر کسب کنند. درخشش چند سال اخیر پرسپولیس توقع هواداران را بالا برده است و امیدوارم ما و هواداران ثمره بازی‌های خوب را در آسیا ببینیم. شرایط و درخشش چند سال اخیر پرسپولیس موجب شده فقط قهرمانی آسیا هواداران را راضی کند.

* نسف‌قرشی می‌تواند برای پرسپولیس مشکل‌ساز شود؟

پرسپولیس باید قدم اول را محکم بردارد و شرایط را به سود خود خاتمه دهد. استارت در آغاز لیگ برای سرخپوشان مهم است و ارزش بسیاری دارد. تیم‌های ازبکستانی از قدرت بدنی بالایی بهره می‌برند اما حتماً پرسپولیسی‌ها به جهت قدرت تکنیکی و سرعت بالایشان می‌توانند از این تیم یک بازنده بسازند.

* در خط حمله بضاعت پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا کافی است؟

علیپور بهترین مهاجم لیگ ایران نشان داده اما به هر حال بار گلزنی باید از روی دوش او برداشته شود. امیدوارم منشا عملکرد بهتری در آسیا داشته باشد و مانند فصل قبل چهره بهتری نسبت به لیگ ایران از خودش ارائه دهد.