محسن بنگر اکنون در قلب دفاعی نفت تهران به یک مهره تاثیرگذار و درخشان تبدیل شده که توانسته با درخشش در دیدارهای اخیر در کنار دیگر بازیکنان آنها را از منطقه سقوط دور کند. کاپیتان سابق پرسپولیسدر خصوص انتقاداتی که نسبت به سیستم دفاعی این تیم صورت گرفته گفت: ما برد نمی‌خواستیم و تساوی برنامه‌ای بود که در این بازی دنبال آن بودیم و خوشبختانه با برنامه‌ای که داشتیم به این هدف رسیدیم. سپاهان تیم پایین‌تر از ما بود و طبیعی بود که ما به دنبال برد نباشیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود دفاع اتوبوسی نفت تهران گفت: این چیزی است که آنها می‌گویند و من نمی‌دانم درباره چه چیزی حرف می‌زنند. ما فوتبال هدفمند را دنبال می‌کنیم خیلی تیم‌ها بدتر از ما هستند اما درباره آنها چنین چیزی گفته نمی‌شود. شاید به این خاطر که ما امتیاز می‌گیریم به بعضی‌ها بر خورده و از آن ناراحت هستند. ما چنین حسی نداریم و در فوتبال به دنبال امتیاز هستیم. ما روی سیستم دفاعی کار می‌کنیم و طبیعی است که اکنون هدف ما حفظ سهمیه بقا باشد.

بنگر در خصوص پیش‌بینی‌اش از شرایط تیم و اینکه آنها قادر به حفظ سهمیه لیگ برتری خواهند بود یا خیر گفت: ما تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت و خوشبختانه در دیدارهای اخیر نیز توانستیم امتیازات خوبی را کسب کنیم و ان شاالله با تداوم این روند بتوانیم به نتیجه و هدفی که دنبال آن هستیم برسیم.

کاپیتان باتجربه نفت تهران درباره حواشی دیدار با سپاهان و درگیری محمد نصرتی و ساسان انصاری گفت: من نشنیدم که نصرتی و انصاری بهم فحاشی کنند. من فقط دیدم در آخر بازی با هم درگیر شدند و وظیفه‌ام بود که بروم آنها را از یکدیگر جدا کنم. با این حال باید بگویم فوتبال اصلا ارزش این حرف‌ها و درگیری‌ها را ندارد.

بنگر در خصوص قهرمانی احتمالی پرسپولیس در فصل هفدهم گفت: بله، پرسپولیس را باید قطعا قهرمان این فصل دانست و به بازیکنان و کادرفنی و خصوصا هواداران پرسپولیس این قهرمانی را تبریک می‌گویم. امیدوارم در دربی هم آنها به نتیجه خوبی برسند و شانس موفقیت بیشتری دارند و امیدوارم هواداران پرسپولیس همیشه شاد باشند و به خواسته‌شان برسند.

مدافع شمالی سابق پرسپولیس در خصوص عملکرد درخشان همشهری‌اش در این تیم گفت: علیپور را سالی که من به پرسپولیس آوردم همه گفتند این چه بازیکنی است! اما من مطمئن بودم که او بازیکن بزرگ و خوبی خواهد شد. من امیدوارم او با ادامه این روند سال به سال موفق‌تر شود و ظرفیت و پتانسیل موفقیت‌های بیشتر را هم دارد. او نان دل پاک و صادقش را می‌خورد و از اینکه این روزها می‌درخشد واقعا خوشحالم.

بنگر درباره این موضوع که چطور علیپور را به پرسپولیس آورده بود گفت: سالی که برابر راه آهن بازی کردیم او واقعا ما را اذیت کرد. وقتی حمید درخشان به پرسپولیس آمد و دنبال مهاجم بود علی را به او پیشنهاد دادم و چندین بار در این باره با او صحبت کردم و خوشحالم که او هم با حضورش و تلاشی که طی این سالها داشته توانسته به موفقیت برسد و مطمئنا می‌تواند روزهای بهتری را هم بسازد.