به گزارش پارس ، فرهاد کاظمی در گفتگو بامهر، در خصوص نامشخص بودن زمان مسابقات پلی آف ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم های دسته اولی انگیزه زیادی دارند تا به لیگ برتر صعود کنند اما شرایط تیم ما خراب است و نامشخص بودن زمان دیدارهای پلی ‎ آف برای ما اصلا خوب نیست.

وی با بیان اینکه در این مدت استراحت کوتاهی به بازیکنان داده و پس از آن تمرینات را به شکلی جدی پیگیری می کند، ادامه داد: چگونه می توانیم تیم را در این شرایط حفظ کنیم، همه تیم ها به استراحت رفتند و یا برای فصل آینده برنامه ریزی می کنند اما ما هنوز سر تمرینات هستیم و نمی دانم چه زمانی باید ریکاوری کرده و چه زمان برای یارگیری اقدام کنیم. امیدواریم هر چه زودتر زمان دیدارهای پلی آف مشخص شود تا ما بیش از این متضرر نشویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به موضوع دیگری هم اشاره کرد: اگر کمیته استیناف آرای کمیته انضباطی را تایید کند، مطمئنا کسانی که متضرر شده اند به دیوان عدالت اداری شکایت می کنند و این پروسه همچنان ادامه خواهد داشت، فکر کنم در این شرایط بازی های پلی آف به آخر خردادماه کشیده شود اما من از مسئولان می خواهم هرچه سریعتر با اقدامات مقتضی این بحث را جمع کنند.

وی با بیان اینکه این کمال بی انصافی است که یک تیم یک ماه پس از مسابقات نیز همچنان تمرین کند و منتظر بماند، تصریح کرد: شما ببینید عزیزالله محمدی حرف جالبی زد و اعلام کرد اگر خدای ناکرده تیم ملی به جام جهانی نرود و لیگ ۱۶ تیمی باشد، مسابقات لیگ فصل آینده بهمن ماه به پایان رسیده و ۵ ماه فوتبال ایران لیگ ندارد.

فرهاد کاظمی ادامه داد: حرف عزیزالله محمدی کاملا کارشناسی شده است. او حتی دو جدول هم آماده کرده بود برای اینکه اگر لیگ ۱۸ تیمی شود و تیم ملی به جام جهانی برود یا نرود بتوان از آنها استفاده کرد. امیدوارم که تیم ملی مستقیما به جام جهانی برود اما فکر می کنم بحث برنامه مطرح نیست بلکه مسئولان می خواهند پای تصمیمی که گرفته اند، بایستند.

وی با اشاره به اینکه در این سال ها تغییرات زیادی در نحوه برگزاری مسابقات کشتی صورت گرفته، تاکید کرد: در مقطعی احساس می شود تصمیم گرفته شده قبلی، درست نیست و باید آن را اصلاح کرد. به طور مثال من وقتی ارنج تیم را اشتباه بچینم، آیا باید اجازه بدهم بازی همین گونه ادامه پیدا کند یا نیاز است در آن تغییر ایجاد کنیم؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان همچنین یادآور شد: البته نظر علی کفاشیان و هیات مدیره مثبت است ولی در این بین خیلی از تیم ها و استان ها متضرر می شوند. امیدوارم مسئولان به بحث های کارشناسی شده هم توجه کنند و تصمیم جدیدی در این خصوص اتخاذ کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: من می خواستم وقتی تیم ذوب آهن در لیگ برتر ماند، این بحث ها را مطرح کنم تا نگویند به خاطر تیم خودش این مسائل را مطرح می کند. اگر ما فوتبال زیبا و با کیفیت می خواهیم باید به امکانات رسیدگی کنیم. تقویم را می توان مشخص کرد اما فوتبال با کیفیت امکانات می خواهد. ما در بعضی استادیوم ها حتی نمی توانیم سرمان را بالا بیاوریم زیرا رختکن آن بسیار کوچک است.

کاظمی با اشاره به اینکه حیف است باشگاه هایی مانند آلومینیوم هرمزگان، صنعت نفت آبادان و پیکان تهران که استادیوم های استانداردی دارند، سقوط کنند، افزود: شما ببینید تیمی مانند آلومینیوم با این همه قدمت و برنامه ریزی جهت تکمیل امکاناتش انجام داده باید سقوط کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فوتبال بهترین راه جذب جوانان است خصوصا در چنین استا ن های پس باید در تصمیمات شرایط اجتماعی و ورزشی را در نظر گرفت.

کاظمی در پایان گفت: امروز می توانند مسئولان با تکیه بر درخواست های کارشناسان و همچنین مطالب کارشناسی شده ی که مطرح می شود، تصمیم قبلی مبنی بر ۱۶ تیمی شدن لیگ را تغییر دهند. مانند تصمیمات دیگری که وقتی متوجه شدند به صلاح فوتبال نیست، آن را عوض کردند و قطعا هیچ کسی هم آنها را مقصر نمی داند زیرا این یک تصمیم جمعی بوده است.