برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس، بار دیگر گفت مشکلی با کارلوس کی‌روش ندارد. برای اینکه محکم‌کاری کرده باشد، چندین و چند بار هم روی این جمله تأکید کرد اما نمی‌دانیم این حرف او را باور کنیم یا کنایه‌هایش به کارلوس کی‌روش را؟ اگر برانکو با کی‌روش مشکلی ندارد و خواستار آن است که آرامش به فوتبال ایران بازگردد، چرا به کنایه می‌گوید علیه طاهری و تاج در رسانه‌های ایران حرف نزده و یا فیسبوک ندارد که به این و آن حمله کند.

در سال جام جهانی‌ تیم ملی و کلاً فوتبال نیاز به آرامش دارد و بی‌شک همکاری کی‌روش و برانکو می‌تواند به سود فوتبال ایران باشد. برانکو می‌گوید باسوادترین مربی دنیاست و باتجربه است ولی آیا مربیان باتجربه به هر سؤالی جواب می‌دهند؟ همین سؤالی که درباره برنامه جدید کی‌روش از برانکو پرسیدند، از شفر هم پرسیده شد. پاسخ سرمربی استقلال اما فوق‌‌العاده هوشمندانه بود. او گفت از برنامه خبر ندارد و باید با کی‌روش در این باره حرف بزند. از علی دایی هم پرسیدند و او هم گفت نمی‌تواند درباره چیزی که از آن خبر ندارد، حرف بزند ولی وقتی از برانکو سؤال می‌شود، سریعاً می‌گوید باسوادترین مربی جهان است و این چیزها را ندیده و در ادامه کنایه‌هایی می‌زند.

 

بی‌شک چنین شرایطی نمی‌تواند در نهایت به یک گفتمان و یک جلسه نتیجه‌بخش منتهی شود. این موضع‌گیری‌ها می‌تواند تنها فوتبال ایران را به حاشیه ببرد و آتش دعواهای گذشته را شعله‌ور کند. در حال حاضر برانکو و کرانچار به برنامه کی‌روش تاخته‌اند و آیا این موضع‌گیری در شرایطی که سرمربی تیم ملی می‌گوید باید با مربیان لیگی نشست داشته باشد و همه چیز را به طور کامل برایشان تشریح کند، درست است یا نه؟