یکی از باشگاه های سرشناس و قدیمی فوتبال ایران در روزهایی که با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می کند با اتفاقی ناگوار روبرو شد که می تواند سرو صدای زیادی در محافل فوتبالی ایران روبرو کند.

 ماجرا از این قرار است که چندی پیش در یکی از بازی ها ماموران کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با حضور در تمرینات و بازی های این تیم از چند بازیکن تست دوپینگ گرفتند که با گذشت مدتی کوتاه جواب این تست ها آماده شد.

 تست هایی که نشان داد سه بازیکن جوان این باشگاه از مواد نیروزا استفاده و در بازی ها و تمرینات شرکت کرده اند. مثبت اعلام شدن دوپینگ این سه بازیکن سونامی بزرگی در مدیریت باشگاه و معاونت پزشکی رقم زد تا در روزهای گذشته رفت و آمدهای سران این باشگاه بحران زده به سازمان لیگ برای پاسخگویی در ارتباط با تخلف هم زمان بازیکنان در استفاده از مواد نیروزا و ممنوعه بیشتر از همیشه شود.

 سه بازیکن که در دفاع از خود مدعی شده اند برای درمان بیماری و سرماخوردگی از یک داروی مشترک و مکمل های ورزشی استفاده کرده و نمی دانستند که این دارو و مکمل ها جزو مواد نیروزا محسوب می شوند.

حال باید منتظر ماند و دید تبعات این اتفاق ناپسند برای فوتبال ایران آن هم در سطح بالای باشگاهی به چه نحوی خواهد بود گرچه تا به همین جا هم مسئولان از رسانه ای شدن این اتفاق تلخ خودداری کرده بودند!