اظهار نظر سرپرست استقلال درباره جدایی و گلزنی مهاجمان نصراله عبداللهی درباره همگروه شدن ایران با مراکش ،اسپانیا و پرتغال گفت: در هر صورت گروه سختی است و باید تیم ملی با برگزاری چند دیدار تدارکاتی با تیم های قدرتمند خودرا برای حضور در جام جهانی آماده کند. بازی مقابل مراکش هم مهم است و امیدوارم با کسب 3 امتیاز در اولین دیدار بتوانیم بهترین اتفاق را رقم بزنیم.

سرپرست استقلال در مورد جدایی مهاجمان فعلی استقلال از جمله علی قربانی از تیم در نیم فصل گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و تا نیم فصل هیچ چیزی در مورد خروجی های تیم معلوم نیست. به طور حتم شفر تصمیمات لازم را در مورد لیست ورودی و خروجی اش اتخاذ می کند. اما اکنون تیم ما به یک فوروارد نیاز دارد که قرار است در نیم فصل به ترکیب اضافه شود.

سرپرست استقلال در مورد گل نزدن مهاجمان استقلال در بازی های اخیر گفت: به هر ترتیب امیدوارم پای مهاجمان ما به گلزنی باز شود و آنها بتوانند بهترین نتایج را رقم بزنند.  باید بگویم بازیکنان تیم تا به اینجا هم همه تلاش خود را به کار گرفته اند و تنها بدشانسی باعث شده تا نتوانیم آن طور که باید گلزنی کنیم. در این باره نیز به هواداران حق می دهم اما امیدوارم در آینده آنها با به ثمر رسیدن گل های متفاوت و بازی خوب بچه ها خوشحال شوند.