با فروکش کردن تب بازی های ملی و بسته شدن پرونده پلی آف جام جهانی 2018 در قاره اروپا که چندان به کام یونانی ها خوش نیامد، رسانه های این کشور بار دیگر به حواشی سوپرلیگ یونان بسنده کردند و در این بین ستاره ایرانی المپیاکوس یکی از سوژه های جذاب آنها در صفحات و اخبار سایت ها بود.

المپیاکوس که این روزها با تاکیس لمونیس سرمربی جدید خود و بازگشت کریم انصاری فرد به ترکیب اصلی دوباره به جمع مدعیان قهرمانی برگشته است در شرایطی خود را برای بازی شنبه آینده مقابل لوادیاکوس آماده می کند که امانوئل امنیکه (مهاجم نیجریه‌ای) مصدوم است؛ اوروس (مهاجم صربستانی) خارج از فرم مطلوب به نظر می‌رسد و محمد بن (مهاجم کوموری) هم به سرماخوردگی شدید مبتلا شده تا از فهرست تیم کنار بماند از همین رو بسیاری از کریم به عنوان امید اول گلزنی نام می برند.

روزنامه های امروز آتن از جمله روزنامه هواداری باشگاه المپیاکوس با درج تصویری از مهاجم ایرانی روی جلد خود مدعی شدند لمونیس از این که ستاره گلزن خود را سالم و آماده از تیم ملی ایران تحویل می گیرد، خوشحال است. همچنین سایت SDNA هم نوشت:« انتظار می‌رود کریم انصاری‌فرد امروز به آتن بیاید و از فردا در تمرینات گروهی المپیا شرکت کند. این مساله به معنای حضور انصاری‌فرد برای بازی با لوادیاکوس است. مهاجم ایرانی در دومین بازی تدارکاتی ایران برابر ونزوئلا در هلند به میدان نرفت و بنابراین از نظر بدنی سرحال است و خسته به نظر نمی‌رسد».
 

المپیاکوس شنبه هفته آینده در بازی خانگی هفته یازدهم سوپر لیگ یونان به مصاف لوادیاکوس می‌رود. یاران انصاری‌فرد هم‌اکنون با 17 امتیاز رتبه چهارم جدول رده‌بندی ایستاده اند و برتری در این بازی خانگی می تواند آنها را به یک قدمی صدرنشین برساند.
انصاری‌فرد امید اول گلزنی المپیاکوس
انصاری‌فرد امید اول گلزنی المپیاکوس
انصاری‌فرد امید اول گلزنی المپیاکوس