طی اخبار منتشر شده در یکی از منابع حاشیه ساز که بارها این منبع اقدام به تشویش اذهان عمومی و سعی در حاشیه سازی و برهم زدن تمرکز تیم ها داشته است تا با حاشیه سازی و سیاست مغرضانه خود به خواسته های شوم خود برسد روابط عمومی باشگاه شهرداری تبریز ضمن هشدار جدی به این منبع معلوم الحال جهت روشن شدن شک و شبهه و اطلاع عموم از جزئیات مسئله ذکر شده جوابیه ای را صادر کرد متن جوابیه به شرح ذیل است:

۱. روابط عمومی باشگاه شهرداری تبریز به اطلاع می رساند بازیکنان ذکر شده ۴ بازیکن نبوده و تعداد این بازیکن ۳ بازیکن می باشد , که این ۳ بازیکن طی هفته های اخیر با مصدومیتی روبه رو بودند که پس از فیزیوتراپی و معالجه لازم و رفع مصدومیت به تمرینات گروهی تیم اضافه شدند اما پس از اضافه شدن به تمرینات به دلایل نامعلوم به کادر فنی اعلام می کنند که مجددا مصدوم شده اند و پس از اطلاع کادر فنی از موضوع مصدومیت نامعلوم این ۳ بازیکن , این بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار می دهد.

۲. روابط عمومی باشگاه شهرداری تبریز قویا بحث اخراج بازیکنان خود را تکذیب می کند و به اطلاع می رساند هیچ بازیکنی از تیم شهرداری تبریز اخراج و کنار گذاشته نشده است بلکه پس از جلسه فی ما بین بازیکنان و مدیر عامل و مدیریت تیم مقرر گردید این بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار گیرند.

۳. در خصوص خوابگاه این ۳ بازیکن به اطلاع می رساند : در زمان عقد قرارداد با این بازیکنان هیچ بند , شرط و توافقی در خصوص تامین خوابگاه , غذا و... درج نگردیده است و باشگاه شهرداری تبریز به هیچ وجه متعهد به تامین خوابگاه به این بازیکنان نبوده است و خود را متعهد به این موضوع نمی داند و تا بدین لحظه قراردادن خوابگاه, منزل, غذا و .... به این بازیکنان از لطف باشگاه بوده در حالی که هیچ تعهدی نسبت به این موضوع نداشته است.

روابط عمومی باشگاه شهرداری تبریز