از زمان شکل گیری اعتراض هواداران پرسپولیس در قبال بیرانوند او به این رفتارها واکنش نشان داده و ظاهرا قصد هم ندارد کوتاه بیاید.

گلر ملی پوش پرسپولیس با صحبت هایی که در خصوص جدایی از پرسپولیس مطرح کرده بود مورد اعتراض شدید پرسپولیسی ها قرار گرفت. صحبت های بیرانوند پیش از وقفه دیدارهای ملی مطرح شده بود و در اولین دیدار خانگی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هواداران نسبت به گفته های او واکنش نشان دادند هر چند گلر پرسپولیس معتقد است این رفتارها از سوی برخی افراد خاص علیه او شکل گرفته است. با این حال بیرانوند در واکنش به هواداران پرسپولیس این نکته را در نظر نگرفت و با نشان دادن علامت هیس مقابل همه پرسپولیسی ها قرار گرفت.

بیرانوند حتی به برخی مسئولان پرسپولیس اعلام کرده هر چه سریع تر اقدامات لازم را در اتمام این وضعیت انجام دهند. مشخص نیست منظور او چیست اما بیرانوند صحبت از انتشار یک بیانیه رسمی را پیش کشیده و گفته باشگاه پرسپولیس با صدور متنی در سایت رسمی این باشگاه به هواداران اعلام کنند دیگر علیه او حرکتی را انجام ندهند. این درخواست بیرانوند پس از تمرین امروز مطرح شده در حالی که او بابت رفتار هواداران در محل تمرین پرسپولیس بسیار شاکی بود و حتی شنیده می شود با لحنی تند اعلام کرده اگر این وضعیت به پایان نرسد در تمرینات پرسپولیس حاضر نخواهد شد.

هنوز مشخص نیست واکنش باشگاه پرسپولیس به درخواست این گلر ملی پوش چه خواهد بود. اما تردیدی نیست حتی اگر بیانیه ای از سوی پرسپولیس منتشر شود و هواداران این تیم به سکوت دعوت شوند تضمینی برای پایان شعارها علیه او در ورزشگاه وجود ندارد. اگر به قول بیرانوند رفتارهای علیه او در سکوها با خط دادن برخی افراد صورت گرفته با هیسی که او به پرسپولیسی ها نشان داد حالا این ماجرا به کل هواداران پرسپولیس مربوط می شود به خصوص که در 24 ساعت گذشته در فضای مجازی موجی از اعتراض ها نسبت به بیرانوند شکل گرفته و خیلی ها خواهان خروج او از پرسپولیس شدند.