رضا شاهرودی درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت: پدیده آمده بود یک مساوی بگیرد که به هدفش رسید. این تیم پرسینگ شدیدی را در دستور کار خود قرار داده بود و همین باعث شد بازی مساوی شود.

وی ادامه داد: به طور کلی تعطیلی لیگ برتر به سود یکسری تیم‌ها و به ضرر برخی تیم‌های دیگر است. پرسپولیس روند خوبی قبل از تعطیلات داشت و اگر مسابقات با وقفه روبه‌رو نمی‌شد، سرخ‌پوشان تمام بازی‌های خود را پیروز می‌شدند. حالا هم اتفاق خاصی نیفتاده و پرسپولیس چیزی از دست نداده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره حرکت بیرانوند که هواداران پرسپولیس را در جریان دیدار با پدیده به سکوت دعوت کرد،‌ گفت: بیرانوند نباید این حرکت را انجام می‌داد. هواداران سرمایه پرسپولیس هستند و بیرانوند و تمام بازیکنان باید به آنها احترام بگذارند. دروازه‌بان پرسپولیس در آن صحنه بچگی کرد.

«چه برخوردی باید با این بازیکن شود؟» شاهرودی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: باشگاه کمیته انضباطی دارد و باید آنها با این موضوع برخورد کنند. این زیبا نیست که رابطه بین بازیکنان و هواداران شکرآب شود. همه سرمایه پرسپولیس هواداران این تیم هستند و آنها به بازیکنان شهرت می‌دهند و باید به آنها احترام گذاشته شود. بیرانوند باید از هواداران عذرخواهی کند، این چیزی از او کم نمی‌کند.