یک مصاحبه جنجالی دیگری از زهیوی بهانه‌ای شد که کری‌خوانی‌های بامزه دو فصل اخیر او را مرور کنیم.
 
رحیم زهیوی به طور معمول روزانه یک مصاحبه را روی خروجی رسانه‌ها می‌برد. زهیوی این روزها بیشتر از درون زمین‏، در خارج از آن فعال است. بازیکن خوش‌تکنیکی و گل‌زنی که حالا با اعتماد به نفس بیشتری هم حرف می‌زند. یک روز از رقابت با ژاوی می‌گوید و روز دیگر خودش را ریاض محرز ایران می‌نامد. پیش از بازی با استقلال برای رحمتی کری می‌خواند و این روزها هم مشغول کری‌خوانی برای علیرضا بیرانوند بود. به همین بهانه نگاهی داریم به مصاحبه‌های او در دو فصل اخیر. صحبت‌هایی که با اعتماد به نفس بالا و با تم کری‌خوانی انجام می‌شود.
 
۲۶ اردیبهشت ۹۵: من ریاض محرز ایران هستم و تفاوت‌مان این است که او در قاره‌ای دیگر بازی می‌کند و من در آسیا.
 
۲۶ خرداد ۹۵: ما از بمب‌های سرخابی‌ها نمی‌ترسیم. اعتماد به نفس‌مان اجازه نمی‌دهد خودمان را کم‌تر ببینیم.
 
۷ مرداد ۹۵: برایم فرق ندارد که گلر استقلال تهران کیست.
 
۲۵ مهر ۹۵: پیام من را به او برسانید: علی بیرانوند آماده باش!
 
۲۰ دی ۹۵: منتظر رقابت با ژاوی هستم.
 
۱۳ اسفند ۹۵: تیم ملی ایران ستاره‌های زیادی دارد که در اروپا بازی می‌کنند مثل سردار آزمون، دژاگه و من فکر می‌کنم آنها بهتر از من نیستند و من هم بهتر از آنها نیستم و در یک سطح فوتبالی هستیم.
 
۲۴ اسفند ۹۵: اگر مصدوم نباشم به هر تیمی می‌توانم گل بزنم و پاس گل بدهم و هیچ تیمی نمی‌تواند مرا متوقف کند.
 
۱۳ فروردین ۹۶: آمارم در الشحانیه از نظر خودم عالی است.
 
۲۰ اسفند ۹۶: از تمام تیم‌های ایرانی پیشنهاد دارم.
 
۲ تیر ۹۶: بهتر است بعضی‌ها سرشان به کار تیم خودشان باشد و کاری به کار فولاد و آقای پورموسوی نداشته باشند و حرف‌هایشان را در زمین نشان بدهند، ما هم در زمین به آنها نشان می‌دهیم چند مرده حلاج هستیم.
 
۲ مرداد ۹۶: پارسال شانس آوردند که من جدا شدم. وگرنه آقای گلی را مطمئنا کسب می‌کردم. اگر پارسال بودم مهدی هرگز نمی‌توانست این عنوان را به دست بیاورد.
 
۲مرداد ۹۶: علیرضا دروازه‌بان خوبی است اما باید به او بگویم که خودش را آماده این بازی کند و مطمئن باشد که گل خواهم زد. برای او حتما یک گل از راه دور یا کرنر کنار گذاشته‌ام.