فرزاد حاتمی در پایان دیدار تراکتورسازی مقابل سپاهان که با شکست 3 بر صفر تیمش همراه بود،‌عنوان کرد:‌ به سپاهانی ها تبریک می گویم، مبارکشان باشد. تراکتورسازی در وضعیت بدی قرار دارد، همه هواداران هم می دانند و ما هم می دانیم. بازیکن ذخیره نداریم که تعویض کنیم و می بینیم که بازی ها آنطور که باید شاداب بازی کنیم بازی نمی کنیم.


وی ادامه داد: امیدوارم نیم فصل سریعتر برسد تا ما بتوانیم بازیکن جذب کنیم و هواداران را شاد کنیم. شرمنده هواداران هستیم، هواداران هم مطمئنا شرایط بحرانی تراکتورسازی را درک می کنند. خدا مدیرعامل قبلی را که این بلا را سر تیم تراکتورسازی آورد، ببخشد.


مهاجم تراکتورسازی همچنین گفت: مطمئنا کسی را که قبلا آوردند و مدیرعامل این تیم گذاشتند، اصلا مدیر نبوده‌ است. آنها به هیچ عنوان نه درس مدیریت خوانده بودند و نه جایی مدیریت کرده بودند. آمدند تراکتورسازی را با این همه هوادار سپردند به مدیرانی که مدیر نیستند. آجورلو هم تنهایی کار می کند اما هنوز ترکش های آن موقع را می بینیم.


حاتمی درباره وضعیت سپاهان افزود: سپاهانی ها ماشاءالله خوب و جوان هستند امیدوارم قدر این سپاهان را بدانند. سپاهان تیم بزرگی است ما چندین سال با این تیم قهرمان شدیم، واقعا سپاهان حرف های زیادی برای گفتن در لیگ دارد. این جوانان امیدوارم قدر جایگاهی را که دارند بدانند و برای نگه داشتن اسم سپاهان تلاش کنند.


وی در پایان درباره بدون تماشاگر بودن مسابقه افزود: مطمئنا در کوچه خودتان هم که بازی کنید اگر تماشاچی نباشد لذتی ندارد این که دیگر نقش جهان است.