ظاهرا بدشانسی های یحیی گل محمدی برای استفاده از بازیکنانش پایانی ندارد. در روزهایی که سرمربی تراکتورسازی خیالش آسوده بود بازیکنان مصدوم تیمش برگشته اند و می‌توانند مقابل سپاهان به میدان بروند، حالا او در اقدامی غیرمنتظره مهدی شریفی، مهدی کیانی و شهرام گودرزی را امروز در اختیار ندارد.


با وجود اینکه سرخپوشان تبریزی امیدوار بودند محرومیت مهدی کیانی بخشیده شود و بتواند مقابل سپاهان بازی کند، این اتفاق رخ نداد و کاپیتان سرخپوشان امروز هم غایب است.


از سوی دیگر باشگاه سپاهان مجوز بازی مهدی شریفی را برای تراکتورسازی صادر نکرد. شریفی که خدمت سربازی اش به پایان رسیده، برای بازی تا نیم فصل در ترکیب تراکتورسازی نیاز به مجوز سپاهان دارد که با توجه به مسابقه رودرروی دو تیم طلایی پوشان اصفهانی مجوز شریفی را ندادند و این مهاجم نیز در دیدار با تیم سابقش غایب است.


از سوی دیگر شهرام گودرزی هافبک ریز نقش تراکتوری ها نیز به دلیل فوت برادرش چند روز از کادرفنی مرخصی گرفته و در مصاف با سپاهان غایب است.


بر این اساس یحیی گل محمدی مجبور خواهد شد تا از نفرات جوان تراکتور به جای بازیکنان اصلی خود بهره بگیرد. البته بازگشت محمد ابراهیمی و محمد نوری خبر خوبی برای سرخپوشان محسوب می‌شود.
دیدار سپاهان و تراکتورسازی ساعت 14:45 امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.