رضا مهاجری در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل پرسپولیس گفت: روز دوشنبه یک بازی سنگین، فشرده و حساس خواهیم داشت، حساس از این جهت که هر دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند. پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول و ما نیز برای تثبیت جایگاه خودمان و برای کسب پیروزی به میدان می آییم.

وی افزود: من خوب می دانم که بچه های ما با تمام توان و انگیزه به مصاف پرسپولیس خواهند رفت، چون به اهمیت و ارزش سه امتیاز این بازی کاملا واقف هستند. در کنار همه اینها سعی می کنیم یک بازی خوب و تماشایی را نیز به نمایش بگذاریم.

سرمربی پدیده ادامه داد: برد پرسپولیس در آزادی کار غیرممکنی نیست؛ اما کار بسیار سختی پیش رو داریم. فکر می کنم با تمریناتی که در طول دو هفته اخیر پشت سر گذاشتیم، گرفتن سه امتیاز در تهران دور از دسترس نخواهد بود.

مهاجری با اشاره به مصدومیت برخی بازیکنانش گفت: بهرحال مصدومیت ها در فوتبال اجتناب ناپذیر است و با این تعطیلاتی که در لیگ داریم، باید بازیکنان را هم به لحاظ بدنی و هم به لحاظ انگیزشی در شرایط خوبی نگه داریم. نبود برخی بازیکنان کار ما را سخت خواهد کرد و دست ما را در تعویض ها می بندد. اما بچه های ما باید نهایت تلاش خود را انجام دهند و بدانند که با این پتانسیلی که در اختیار داریم، می توانیم به خواسته مان برسیم. مهم این است که ما تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

وی تصریح کرد: قطعا برای بازی هایی که می تواند برای ما به لحاظ روحی روانی تبعات مثبت داشته باشد، برنامه های خاصی داریم. ما بعد از برد استقلال در تهران شرایط خوبی پیدا کردیم و خوب می دانیم در صورت برد پرسپولیس می توانیم روزهای خوبی را در پیش داشته باشیم. حتی در این هفته ها که مقابل حریفان مان به تساوی رسیدیم، به لحاظ کیفی بازی خوبی را ارائه می دادیم.

مهاجری در پایان اضافه کرد: بی شک موفقیت در این دیدار می تواند تاثیر خوبی در روند فنی ما داشته باشد. تنها نداشتن مهره های تخصصی در پست های خودشان برای ما مشکل ساز شده که البته با بازگشت محمدرضا خانزاده و عبدالله حسینی شرایط بهتری خواهیم داشت و امیدوارم مقابل پرسپولیس به شکل بهتری بتوانیم ظاهر شویم.