سید جلال حسینی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل پدیده، غیبت ۵ بازیکن اصلی تیم، زلزله در استان کرمانشاه و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

۲ روز دیگر باید به مصاف پدیده بروید، این بازی را چطور می‌بینی؟

به نظر من بازی بسیار سختی داریم. از طرفی شرایط ما هم سخت است چرا که حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده مصدوم هستند و مهدی طارمی، شجاع خلیل‌زاده و احمد نوراللهی هم محرومان تیم ما به حساب می‌آیند اما متأسفانه باشگاه اقدامی برای آنها نکرده است. این 5 بازیکنی که نام بردم بسیار بازیکنان تأثیرگذاری هستند و هرکدام از آنها می‌تواند نتیجه یک بازی را عوض کند اما شاهد هستیم که کاری برای آنها انجام نمی‌شود. این مسائل فشار را روی تیم ما زیاد می‌کند و روز به روز سنگینی کار بیشتر می‌شود. این بازیکنان در حال حاضر نمی‌توانند به ما کمک کنند و این موضوع امیدوارم هرچه زودتر حل شود. ما با پدیده بازی داریم که تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی هم دارد. آنها کادر فنی خوبی هم دارند اما امیدوارم با یک عملکرد خوب و با حمایت هوادارانمان 3 امتیاز بازی را بگیریم.

2 بازیکن استقلال هم محروم شدند اما شاهد بودیم که این باشگاه به رأی کمیته انضباطی اعتراض کرد اما باشگاه پرسپولیس اقدامی در این خصوص انجام نداد.

دقیقاً درست می‌گویید، من هم انتظار داشتم که باشگاه واکنشی به این موضوع نشان دهد چرا که در آن صحنه شجاع خلیل‌زاده اصلاً کاری انجام نداد. حالا کمیته انضباطی رأی را صادر کرد اما باشگاه باید حمایت می‌کرد و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

در چند روز اخیر هم برانکو و هم حسین ماهینی مصاحبه کردند و از پرداخت نشدن چند ماهه مطالبات صحبت کردند. حتی ماهینی مدعی شد که بازیکنان 70 میلیون تومان هم جریمه شدند.

قطعاً برانکو و ماهینی واقعیت‌ها را گفتند. من هم حرف‌هایی دارم که باید بزنم. گفتنی‌ها زیاد است اما به خاطر اینکه تیم در شرایط حساسی قرار دارد فعلاً حرف نمی‌زنم. ما 2 هفته حساس را در پیش داریم و بعد از آن درباره خیلی از مسائل صحبت خواهم کرد.

قبول داری که این حاشیه‌های خودساخته باعث می‌شود که ترمز موفقیت‌های پرسپولیس کشیده شود؟

قطعاً همینطور است که شما می‌گویید. در تیم ما از کادر فنی گرفته تا بازیکنان و تماشاگران همگی تلاش می‌کنند اما حمایت‌هایی که باید بشود نمی‌شود و این مسائل باعث می‌شود تا حاشیه‌ها زیاد شود. در این شرایط که بازی‌های حساسی داریم فقط امیدوارم که مشکلات حل شود.

پدیده آقای گلی فعلی لیگ برتر را در ترکیب خودش دارد. فکر می‌کنی می‌توانید مقابل روند گلزنی‌های محمد قاضی بایستید؟

همانطور که گفتم آنها تیم خوبی دارند و از همه نظر کامل هستند اما ما متأسفانه 5 بازیکن اصلی و تأثیرگذارمان را نداریم. تیم ما در شرایط سختی به سر می‌برد چون مشکلات زیاد است اما حریف کامل است. امیدوارم با حمایت هواداران این 3 امتیاز را هم بگیریم.

زمانی که همراه با تیم ملی در اردو بودی زلزله سنگینی در غرب کشور رخ داد که دل همه ایرانیان را به درد آورد.


من در صفحه شخصی‌ام به مردم ایران تسلیت گفتم و از طریق شما یک بار دیگر همدردی خودم را با آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه اعلام می‌کنم. این مردم از خود ما هستند، ما هم برای کمک به این عزیزان و با برنامه‌های محمد انصاری برنامه خوبی داریم و قرار شد که پیراهن من به قیمت خوبی فروخته شود تا انشاالله این پول بتواند گوشه‌ای از مشکلات اهالی استان کرمانشاه را رفع کند. آسیب‌دیدگان این زلزله، برادر، خواهر، پدر و مادر ما هستند و جزئی از خانواده ما به حساب می‌آیند. آنها این روزها شرایط سختی دارند و هرچه بگویم کم است. نباید فقط وعده و قول داد و باید عمل کرد، همه دنیا دیدند که مردم به صورت استثنایی به کمک هموطنانشان آمدند و امیدوارم که این شرایط ادامه‌دار باشد. روزها ساعت به ساعت سردتر می‌شود و دوای این مردم پتو و چادر نیست، ما که در خانه با شوفاژ و شومینه زندگی می‌کنیم سردمان می‌شود وای به حال این عزیزان که در چادر زندگی می‌کنند. مطمئناً مسئولان باید بیشتر تلاش کنند و وظیفه آنهاست که برنامه‌ریزی کرده تا کمک‌های مردم به دست آسیب‌دیدگان برسد.

زلزله اخیر یک بار دیگر نشان داد که برخلاف خیلی از صحبت‌ها، فوتبالیست‌ها در کنار جامعه قرار دارند.

باور کنید فوتبالیست‌ها همه سختی کشیدند تا به اینجا رسیدند و می‌دانید که این شرایط چقدر دردناک است. شاهد بودیم بزرگانی همچون آقایان دایی، عابدزاده، استیلی، کریمی و ... همگی در کنار مردم حاضر شدند تا مردم بدانند که ما اهالی فوتبال جدا از آنها نیستیم، به خدا قسم همین حالا بچه‌های تیم می‌خواهند به کرمانشاه بروند و به مردم کمک کنند اما تمرین و مسابقه داریم و نمی‌توانیم به آنجا برویم. من خودم پدر هستم و کودکانی را که در تلویزیون می‌بینم که چه شرایط سختی دارند قلبم را به درد می‌آورد. امیدوارم هرچه زودتر شرایط زندگی عزیزان کُرد رو به راه شود.