محمد پنجعلی مدافع اسبق پرسپولیس در مورد دربی 85 و برد سرخپوشان در این دیدار گفتگویی را با خبرنگار ما داشت که در ادامه آن را می خوانید:


استرس بازی بالا بود
باید قبول کنیم استرس بازی خیلی بالا بود و کیفیت بازی دو تیم را تحت تاثیر قرار داده بود. هیچ کس نمی خواست بازنده بازی باشد و این ترس از نباختن باعث شد آن بازی مهیج و تماشاگرپسند را نبینیم. به هرحال دربی همیشه مهم است و برد و باخت در آن می تواند مسیر یک تیم را تغییر بدهد.

پرسپولیس باهوش بود
به نظرم پرسپولیس باهوش بود و در همان اوایل بازی هم به گل برتری رسید. شاید خیلی‌ها توقع داشتند برانکو بازهم روند تهاجمی تیمش را حفظ کند؛ اما اگر در یکی از حملاتش نتیجه را از دست می داد، دیگر جبرانش سخت می شد. برای همین او سه امتیاز را فدای هیجان بازی نکرد و در واقع اسیر استرس نشد.

بشار رسن بی نظیر است
بشار رسن سورپرایز بزرگ پرسپولیس بود. این بازیکن عالی کار کرد و با حرکات پا به توپش بارها نظم دفاعی استقلال را به هم ریخت. او خیلی جنگنده بود و از درگیر شدن با بازیکن حریف واهمه ای نداشت. در یک صحنه رسن با دو بازیکن استقلال درگیر شد و در نهایت با توپ از معرکه خارج شد. به نظرم این بازیکن می تواند یکی از شاه مهره های برانکو در ادامه لیگ باشد.

پرسپولیس برانکو کم نمی آورد
با توجه به حضور سرخپوشان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و انجام بازی پرفشار و متحمل شدن مسافرت های زیاد، نگران بودم که تیم به لحاظ بدنی کم بیاورد و در نیمه دوم نتواند مقابل حملات استقلالی ها ایستادگی کند. اما بازیکنان خیلی سرحال و آماده بودند و با تمام توان از نتیجه بازی محافظت کردند. پرسپولیس برانکو نشان داده که کم نمی آورد و همیشه برای 90 دقیقه جنگیدن آماده است.

پرسپولیس 18 بازیکن آماده دارد
یکی از محاسن پرسپولیس داشتن 18 بازیکن آماده است. ما دیروز طارمی، احمدزاده و ... را در اختیار نداشتیم؛ اما دیدید که بازیکنان تعویضی هم با کیفیت بودند و توانستند روند بازی را به نفع پرسپولیس ادامه دهند. دیروز سیامک نعمتی و محسن مسلمان بعد از ورودشان به زمین خیلی خوب توانستند فشار حملات استقلال را بگیرند و بازی را در میانه میدان کنترل کنند.

استقلال هم خوب جنگید
استقلالی ها به نظرم خیلی خوب جنگیدند و کم نیاوردند؛ ولی تیم آنها شرایط روحی روانی خوبی ندارد. استقلال مهره های خیلی خوبی دارد و می تواند از این شرایط بیرون بیاید. آنها در نیمه دوم فشار زیادی آوردند و می توانستند بازی را به تساوی بکشند. امیدوارم شرایط این تیم هرچه سریعتر روبراه شود.