مجید نامجومطلق درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 85 تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه هر دو تیم مربیان خارجی داشتند، هیچ‌کدام از تیم‌ها احتیاط نکردند و هر دو برای پیروزی وارد زمین شدند. در این بین استقلال با وجود اینکه بازی خوبی به نمایش گذاشت، شکست خورد.

وی در ادامه افزود: در اوایل مسابقه، بازی پایاپای بود، اما پرسپولیس از موقعیت نه چندان جدی خود پنالتی گرفت و به گل رسید. در نیمه دوم شاهد بازی هجومی استقلال بودیم و با وجود اینکه بازیکنان این تیم زحمت زیادی کشیدند و با تمام وجود بازی کردند، متأسفانه به گل نرسیدند. حق استقلال شکست نبود و بازی خوبی، به خصوص در نیمه دوم به نمایش گذاشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال با گلایه از تعویض‌های وینفرد شفر تصریح کرد: این مربی می‌توانست در تعویض‌های خود عملکرد بهتری داشته باشد. جپاروف می‌توانست زودتر وارد زمین شود و فکر می‌کنم با تجربه‌ای که پادووانی دارد، این بازیکن باید از ابتدا در قلب دفاع استقلال بازی می‌کرد. در مجموع استقلال بهتر بازی کرد، اما تجربه بازیکنان این تیم کم بود. وجود بازیکنی که بتواند بازی را مدیریت کند و از برتری‌های استقلال برای پیروزی بهره ببرد، در این تیم احساس می‌شد.

نامجومطلق در مورد درگیری‌هایی که بین تماشاگران ایجاد شد و پرتاب سنگ و اشیای مختلف به سمت بازیکنان دو تیم گفت: این اتفاق، نکته تاریک این بازی بود، وگرنه بازی خیلی خوبی را مشاهده کردیم.